Výcvikový seminář obchodních dovedností - I

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    95302

Popis kurzu na míru Výcvikový seminář obchodních dovedností - I

Tento seminář je určený pro obchodníky, zaměstnance, kteří provádějí nabídky a prezentace produktů, a kteří jsou ve styku se zákazníky. Výcvikový seminář objasňuje moderní přístupy k jednání se zákazníkem, přispívá ke zdokonalení vlastního i podnikového image, k osvojení si některých technik při uzavírání obchodů a k získání praktických dovedností a návyků při jednání se zákazníky.
Výcvikový seminář je veden interaktivní technikou a účastníci hrají role obchodního zástupce firmy a obchodního partnera. Použity budou výukové videofilmy a analýza videozáznamu vystupování a jednání účastníků. V průběhu semináře obdrží každý účastník pracovní materiály.
Optimální je počet 12 - 14 účastníků. Seminář je dvouapůldenní (lze jej časově rozvrhnout podle provozních potřeb a možností zákazníka. Místo konání - seminář je vhodné uspořádat mimo podnik (v případě zájmu , KOM IN navrhne, ev. sjedná).

Program semináře:
* Sebereprezentace (osobní image)
* Úvod do neverbální komunikace
* Image podniku
* Ideální osobnost obchodníka
* Prodejní cyklus
* Informace o zákazníkovi
* Pyramida jednání
* Naslouchání
* Příprava návštěvy, setkání
* Záznam z jednání - ukázky
* Psychologie korespondence
* Sebereflexe
* Řešení a evidence námitek
* Metoda CLAP
* Typologie zákazníků
* Zásady vyjednávání