Marketingový Controlling
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:95257
Popis kurzu na míru Marketingový Controlling
"Co neměřím, to neřídím?. Kurz je věnován controllingu, který je nezbytným prvkem moderního řízení podnikatelských subjektů. Jeho efektivnost souvisí s dostupností informací
a se správným nastavením měřítek.
Obsah:
1. Role marketingového controllingu v zákaznické orientaci firem a při marketingovém řízení
2. Marketingový controlling a strategické řízení a plánování
3. Tvorba deskriptorů pro marketingový controlling (typy deskriptorů, zdroje dat pro deskriptory, analýzy dat)
4. Řízení prostřednictvím odchylek
5. Postup při zavádění marketingového controllingu
Doba trvání kurzu ve dnech: 1
Maximální počet účastníků: 15
a se správným nastavením měřítek.
Obsah:
1. Role marketingového controllingu v zákaznické orientaci firem a při marketingovém řízení
2. Marketingový controlling a strategické řízení a plánování
3. Tvorba deskriptorů pro marketingový controlling (typy deskriptorů, zdroje dat pro deskriptory, analýzy dat)
4. Řízení prostřednictvím odchylek
5. Postup při zavádění marketingového controllingu
Doba trvání kurzu ve dnech: 1
Maximální počet účastníků: 15