Základní procesy marketingu a prodeje s řešením postupu
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:95252
Popis kurzu na míru Základní procesy marketingu a prodeje s řešením postupu
Turbulentní doba "New Economy?vyžaduje nasazení důsledného procesního řízení firmy. Kurz je zaměřen na identifikaci primárních a sekundárních procesů v marketingu a prodeji firem.
Obsah:
1. Východiska a entity marketingu (zákazník, spotřebitelé, produkt, trh, region, segment spotřeby, konkurent a další)
2. Hierarchie základních procesů, rozhraní procesů
3. Primární procesy - řízení zákazníků, řízení produktů, marketing management
4. Podpůrné procesy strategické (BSC, Marketingový controlling)
5. Podpůrné procesy realizační (Process Management, Marketingové služby)
6. Předpoklady pro zákaznickou orientaci a marketingové řízení
7. Praktické zkušenosti s implementací procesů
Doba trvání kurzu ve dnech: 2
Maximální počet účastníků: 15
Obsah:
1. Východiska a entity marketingu (zákazník, spotřebitelé, produkt, trh, region, segment spotřeby, konkurent a další)
2. Hierarchie základních procesů, rozhraní procesů
3. Primární procesy - řízení zákazníků, řízení produktů, marketing management
4. Podpůrné procesy strategické (BSC, Marketingový controlling)
5. Podpůrné procesy realizační (Process Management, Marketingové služby)
6. Předpoklady pro zákaznickou orientaci a marketingové řízení
7. Praktické zkušenosti s implementací procesů
Doba trvání kurzu ve dnech: 2
Maximální počet účastníků: 15