Způsoby zvyšování účinnosti prodeje
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:93234
Popis kurzu na míru Způsoby zvyšování účinnosti prodeje
Účastníci
* Prodejci, obchodní zástupci, podnikatelé a manažeři. Velikost skupiny: max. 16 účastníků.
* Účastníci by měli být absolventy workshopu "Pět základních etap procesu prodeje".
* Po absolvování tohoto workshopu mohou účastníci rozvíjet své dovednosti v navazujícím workshopu: "Profesionální metody prodeje"
Cíle
* Uvědomění si možností zvýšení účinnosti vlastního prodeje
* Poskytnutí instrukcí a procvičení technik zvyšujících účinnost prodeje
Obsah
* Úvod workshopu
* Překonání negativního postoje a negativních stereotypů
* "Prodejní trychtýř" jako metoda k dosažení dobrých výsledků
* Profil zákazníka a pravidlo 80/20
* Definování profilu kandidáta na zákazníka
* Jak reagovat na odmítavou odpověď zákazníka
* Jak postupovat, když zákazník vznáší námitky
* Čtyři otázky rozhodující o úspěchu prodeje
* Diskvalifikující otázky
* Jak jednat se zákazníky různých věkových skupin
* Jak prodávat zákazníkům různého pohlaví
* Rozhovor s jedním zákazníkem
* Provádění skupinové prezentace
* Kulturní a etnické rozdílnosti zákazníků
* Unikátní obchodní znaky prvního typu "CO"
* Unikátní obchodní znaky druhého typu "JAK"
* Jak ukázat převahu vlastní nabídky nad jinými
* Sedm metod účinného naslouchání
* Účinná komunikace, čili vysílání správných signálů
Délka
Kurz trvá jeden a půl dne (může být i dvoudenní), zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd. Kurz lze rozložit a realizovat formou pravidelných hodinových sezení přímo ve Vaší firmě.
* Prodejci, obchodní zástupci, podnikatelé a manažeři. Velikost skupiny: max. 16 účastníků.
* Účastníci by měli být absolventy workshopu "Pět základních etap procesu prodeje".
* Po absolvování tohoto workshopu mohou účastníci rozvíjet své dovednosti v navazujícím workshopu: "Profesionální metody prodeje"
Cíle
* Uvědomění si možností zvýšení účinnosti vlastního prodeje
* Poskytnutí instrukcí a procvičení technik zvyšujících účinnost prodeje
Obsah
* Úvod workshopu
* Překonání negativního postoje a negativních stereotypů
* "Prodejní trychtýř" jako metoda k dosažení dobrých výsledků
* Profil zákazníka a pravidlo 80/20
* Definování profilu kandidáta na zákazníka
* Jak reagovat na odmítavou odpověď zákazníka
* Jak postupovat, když zákazník vznáší námitky
* Čtyři otázky rozhodující o úspěchu prodeje
* Diskvalifikující otázky
* Jak jednat se zákazníky různých věkových skupin
* Jak prodávat zákazníkům různého pohlaví
* Rozhovor s jedním zákazníkem
* Provádění skupinové prezentace
* Kulturní a etnické rozdílnosti zákazníků
* Unikátní obchodní znaky prvního typu "CO"
* Unikátní obchodní znaky druhého typu "JAK"
* Jak ukázat převahu vlastní nabídky nad jinými
* Sedm metod účinného naslouchání
* Účinná komunikace, čili vysílání správných signálů
Délka
Kurz trvá jeden a půl dne (může být i dvoudenní), zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd. Kurz lze rozložit a realizovat formou pravidelných hodinových sezení přímo ve Vaší firmě.