IDENTIFIKACE OSOBNOSTNÍHO TYPU ZÁKAZNÍKA A ZÁKLADNÍ PŘÍSTUPY K NIM

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    92827

Popis kurzu na míru IDENTIFIKACE OSOBNOSTNÍHO TYPU ZÁKAZNÍKA A ZÁKLADNÍ PŘÍSTUPY K NIM

Neznalost základních informací z oblasti psychologie komunikace a osobnostní typologie zákazníka, nerespektování jeho potřeb a požadavků, neadekvátní reakce ve stresových situacích a špatné vystupování znamenají pro každou společnost nejen ztrátu klienta, ale i dobrého jména společnosti. V tomto modulu nabídneme frekventantům psychologické profilační systémy a následné komunikační přístupy k jednotlivým typům zákazníkům.