Řízení obchodní skupiny
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:92427
Popis kurzu na míru Řízení obchodní skupiny
Určeno
obchodní ředitelé a vedoucí obchodní skupiny
Cíl
informovat o potřebných nástrojích pro efektivní řízení obchodníků
získat nástroje pro zjištění individuálních rezerv obchodníků + možnosti jejich řešení
stanovovat optimální cíle obchodníkům - dle jejich individuálních rezerv
Obsah
styly řízení obchodníků - role vedoucího obchodní skupiny (VOS), situační vedení obchodníků, finanční přínos uplatňování situačního vedení
manažerský cyklus - popis manažerského cyklu, analýza výkonu obchodní skupiny
cíle obchodníků - řízení obchodních zástupců podle cílů, stanovování cílů metodou V - A - K, plán C.O.P.
informace pro řízení obchodníků - typy informací, nástroje sběru informací, databáze zákazníků, systém kontaktování, kritické okamžiky práce s informacemi
prodejní pomůcky - obsah "Obchodního manuálu", typy informací v "Obchodním manuálu"
motivace obchodníků - motivační teorie, cesty ke zvýšení motivace, způsoby ovlivňování motivace
kompetenční profil obchodníka - popis, význam a příprava kompetenčního profilu
obchodní ředitelé a vedoucí obchodní skupiny
Cíl
informovat o potřebných nástrojích pro efektivní řízení obchodníků
získat nástroje pro zjištění individuálních rezerv obchodníků + možnosti jejich řešení
stanovovat optimální cíle obchodníkům - dle jejich individuálních rezerv
Obsah
styly řízení obchodníků - role vedoucího obchodní skupiny (VOS), situační vedení obchodníků, finanční přínos uplatňování situačního vedení
manažerský cyklus - popis manažerského cyklu, analýza výkonu obchodní skupiny
cíle obchodníků - řízení obchodních zástupců podle cílů, stanovování cílů metodou V - A - K, plán C.O.P.
informace pro řízení obchodníků - typy informací, nástroje sběru informací, databáze zákazníků, systém kontaktování, kritické okamžiky práce s informacemi
prodejní pomůcky - obsah "Obchodního manuálu", typy informací v "Obchodním manuálu"
motivace obchodníků - motivační teorie, cesty ke zvýšení motivace, způsoby ovlivňování motivace
kompetenční profil obchodníka - popis, význam a příprava kompetenčního profilu