Strategie a taktika obchodního jednání
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:88118
Popis kurzu na míru Strategie a taktika obchodního jednání
Cíl
Získat vyšší sebejistotu a přesvědčivost při obchodním jednání
Osvojit si základy marketingu a jejich využití pro zákazníka
Analýza trhu, situace a potřeb zákazníka, argumentace a uzavírací techniky
Popsat kde a proč vznikají problémy, jak je lze řešit, co každý individuálně je schopen udělat - rozvinout v této oblasti - formou akčního plánu
Obsah - probíraná témata
základní pojmy marketingu (budování zákaznického uspokojení, analýza kupního chování)
fáze obchodního jednání
strategie a techniky jednání (výhra-výhra)
zásady přesvědčování a argumentace, kladení otázek, naslouchání
řešení konfliktů,typologie zákazníků
schopnost prezentace nabídky-získání objednávky (praktický trénink)
oslovení motivů partnera (jak jednat s externím a interním zákazníkem)
jak prezentovat ceny produktu
reakce na hrozby a kritiku, nátlakové taktiky
správný přístup k zákazníkovým námitkám, aniž by se cítil poučován
sebejistota jako důležitý základ profesionality, image obchodníka
Získat vyšší sebejistotu a přesvědčivost při obchodním jednání
Osvojit si základy marketingu a jejich využití pro zákazníka
Analýza trhu, situace a potřeb zákazníka, argumentace a uzavírací techniky
Popsat kde a proč vznikají problémy, jak je lze řešit, co každý individuálně je schopen udělat - rozvinout v této oblasti - formou akčního plánu
Obsah - probíraná témata
základní pojmy marketingu (budování zákaznického uspokojení, analýza kupního chování)
fáze obchodního jednání
strategie a techniky jednání (výhra-výhra)
zásady přesvědčování a argumentace, kladení otázek, naslouchání
řešení konfliktů,typologie zákazníků
schopnost prezentace nabídky-získání objednávky (praktický trénink)
oslovení motivů partnera (jak jednat s externím a interním zákazníkem)
jak prezentovat ceny produktu
reakce na hrozby a kritiku, nátlakové taktiky
správný přístup k zákazníkovým námitkám, aniž by se cítil poučován
sebejistota jako důležitý základ profesionality, image obchodníka