Prodejní dovednosti
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:86038
Popis kurzu na míru Prodejní dovednosti
Filozofie programu
Nebylo by profesionální tvrdit, že jsme schopni vyškolit obchodníky během 4 dní. Na druhou stranu jsme přesvědčeni o účinnosti programu, který povede jednotlivé účastníky k zamyšlení a analýze vlastního postupu u klienta a vybaví jej nástroji pro korekci a budování vlastní, efektivní cesty. V každém případě bude nutné - ať již externě, nebo interně s lidmi dále pracovat, hodnotit jejich pokroky a společně definovat nové cíle vedoucí k vyšší efektivitě práce.
Program navíc obsahuje několik společných cvičení, jejichž výstupy (kniha námitek) bude možné okamžitě převést do akce.
Cíle
Podstata práce obchodníka
Základní prodejní cyklus a jeho aplikace
Nástroje práce obchodníka (kladení otázek, organizace času, komunikace)
Základní principy zákaznické orientace
Obchodní vyjednávání (s vazbou na řešení námitek)
Základy typologie a individuálního přístupu ke klientovi
Praktický nácvik, identifikace osobního rozvojového plánu
Základní principy přípravy efektivní a efektní prezentace
Zásady úspěšné obchodní prezentace
Základní zásady konzultativní prodeje
Základy fasilitace - jak postupovat při zvládání skupiny posluchačů
Posílení sebevědomí účastníků a jejich schopnosti vystupovat před publikem.
Přejít od "předávání informací" k vyvolání akce druhé strany.
Zdokonalit schopnosti účinně prezentovat - verbální a nonverbální komunikace.
Představit možnosti práce s médii.
Praktický nácvik za asistence lektora - kouče
Nebylo by profesionální tvrdit, že jsme schopni vyškolit obchodníky během 4 dní. Na druhou stranu jsme přesvědčeni o účinnosti programu, který povede jednotlivé účastníky k zamyšlení a analýze vlastního postupu u klienta a vybaví jej nástroji pro korekci a budování vlastní, efektivní cesty. V každém případě bude nutné - ať již externě, nebo interně s lidmi dále pracovat, hodnotit jejich pokroky a společně definovat nové cíle vedoucí k vyšší efektivitě práce.
Program navíc obsahuje několik společných cvičení, jejichž výstupy (kniha námitek) bude možné okamžitě převést do akce.
Cíle
Podstata práce obchodníka
Základní prodejní cyklus a jeho aplikace
Nástroje práce obchodníka (kladení otázek, organizace času, komunikace)
Základní principy zákaznické orientace
Obchodní vyjednávání (s vazbou na řešení námitek)
Základy typologie a individuálního přístupu ke klientovi
Praktický nácvik, identifikace osobního rozvojového plánu
Základní principy přípravy efektivní a efektní prezentace
Zásady úspěšné obchodní prezentace
Základní zásady konzultativní prodeje
Základy fasilitace - jak postupovat při zvládání skupiny posluchačů
Posílení sebevědomí účastníků a jejich schopnosti vystupovat před publikem.
Přejít od "předávání informací" k vyvolání akce druhé strany.
Zdokonalit schopnosti účinně prezentovat - verbální a nonverbální komunikace.
Představit možnosti práce s médii.
Praktický nácvik za asistence lektora - kouče