Prodej výrobků a služeb po telefonu
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:83343
Popis kurzu na míru Prodej výrobků a služeb po telefonu
2 dny
Motto:
"Telefon je skvělý prodejní prostředek, jen vědět, jak ho používat.?
Existuje celá řada výrobků a služeb, které se dají nabídnout zákazníkům po telefonu. Výhodou telefonní nabídky je velké množství oslovených zákazníků a tím tedy i možná vyšší efektivita práce. Nevýhodou je obtížnější udržení zákazníkovy pozornosti a velká náročnost na vysvětlování a na argumentaci. Prodej po telefonu vyžaduje pečlivou přípravu telefonické nabídky, prodejního rozhovoru a prvotřídní profesionální přístup lidí, kteří tímto způsobem obchodují. To vyžaduje důkladný trénink a celkovou přípravu. Ziskem jsou prodejní výsledky a spokojení zákazníci.
Účastníci se naučí a natrénují:
Osvojíte si zásady prodeje po telefonu od kontaktu s kompetentní osobou, přes nabídku a zdolání námitek až po objednávku. Snadno budete navazovat vztah se zákazníkem po telefonu a budete umět argumentovat ve prospěch Vašich služeb a výrobků.
Firma získá:
V podobě telefonu získáte vynikající prodejní prostředek. V osobě telefonujícího, získáte obchodníka, který dokáže telefon efektivně využívat. Předevšímčasová náročnost ostatních forem prodeje je nesrovnatelná s počtem zákazníků, které Vaše firma získá během jediného dne telefonického prodeje.
Motto:
"Telefon je skvělý prodejní prostředek, jen vědět, jak ho používat.?
Existuje celá řada výrobků a služeb, které se dají nabídnout zákazníkům po telefonu. Výhodou telefonní nabídky je velké množství oslovených zákazníků a tím tedy i možná vyšší efektivita práce. Nevýhodou je obtížnější udržení zákazníkovy pozornosti a velká náročnost na vysvětlování a na argumentaci. Prodej po telefonu vyžaduje pečlivou přípravu telefonické nabídky, prodejního rozhovoru a prvotřídní profesionální přístup lidí, kteří tímto způsobem obchodují. To vyžaduje důkladný trénink a celkovou přípravu. Ziskem jsou prodejní výsledky a spokojení zákazníci.
Účastníci se naučí a natrénují:
Osvojíte si zásady prodeje po telefonu od kontaktu s kompetentní osobou, přes nabídku a zdolání námitek až po objednávku. Snadno budete navazovat vztah se zákazníkem po telefonu a budete umět argumentovat ve prospěch Vašich služeb a výrobků.
Firma získá:
V podobě telefonu získáte vynikající prodejní prostředek. V osobě telefonujícího, získáte obchodníka, který dokáže telefon efektivně využívat. Předevšímčasová náročnost ostatních forem prodeje je nesrovnatelná s počtem zákazníků, které Vaše firma získá během jediného dne telefonického prodeje.