Námitky zákazníků a jejich zdolávání
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:83341
Popis kurzu na míru Námitky zákazníků a jejich zdolávání
2 dny
Motto:
"Kdo neumí zdolávat námitky, neumí prodávat.?
Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu - ?Je to drahé?, ?Nemám peníze?, ?Musím si to rozmyslet?, ?Konkurence má výhodnější podmínky?. Nezvládnutí těchto námitek znamená jednoznačně ztratit zákazníka. Pro potenciálního zákazníka je rozhodnutí koupit vždy doprovázeno smíšenými pocity a strachem ze špatného rozhodnutí. Tento vnitřní konflikt se projevuje námitkami zákazníka. Námitky zákazníků musíme umět zodpovídat reflexivně a logicky. Víte, jak zjistit, je - li zákazníkova námitka skutečně vyřešena? Přes námitky lze projít snadno. Tuto dovednost si ale nelze osvojit bez tréninku.
Účastníci se naučí a natrénují:
Tím, že pochopíte příčiny a kořeny námitek, získáte sebedůvěru potřebnou k samotnému zdolávání námitek. Naučíte se 14 technik pro zvládání námitek. Díky tomu, že budete umět rozlišit od sebe jednotlivé druhy námitek, můžete si vybrat vhodnou techniku pro jejich zodpovězení a obchodní jednání zdárně uzavřít.
Firma získá:
Díky absolvování tohoto tréninku si Vaši obchodní zástupci dokáží lépe poradit s nejtěžšími námitkami na cenu Vašich výrobků a služeb a jejich srovnávání s konkurencí. Tím se výrazně zvýší šance na úspěšné jednání.
Motto:
"Kdo neumí zdolávat námitky, neumí prodávat.?
Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu - ?Je to drahé?, ?Nemám peníze?, ?Musím si to rozmyslet?, ?Konkurence má výhodnější podmínky?. Nezvládnutí těchto námitek znamená jednoznačně ztratit zákazníka. Pro potenciálního zákazníka je rozhodnutí koupit vždy doprovázeno smíšenými pocity a strachem ze špatného rozhodnutí. Tento vnitřní konflikt se projevuje námitkami zákazníka. Námitky zákazníků musíme umět zodpovídat reflexivně a logicky. Víte, jak zjistit, je - li zákazníkova námitka skutečně vyřešena? Přes námitky lze projít snadno. Tuto dovednost si ale nelze osvojit bez tréninku.
Účastníci se naučí a natrénují:
Tím, že pochopíte příčiny a kořeny námitek, získáte sebedůvěru potřebnou k samotnému zdolávání námitek. Naučíte se 14 technik pro zvládání námitek. Díky tomu, že budete umět rozlišit od sebe jednotlivé druhy námitek, můžete si vybrat vhodnou techniku pro jejich zodpovězení a obchodní jednání zdárně uzavřít.
Firma získá:
Díky absolvování tohoto tréninku si Vaši obchodní zástupci dokáží lépe poradit s nejtěžšími námitkami na cenu Vašich výrobků a služeb a jejich srovnávání s konkurencí. Tím se výrazně zvýší šance na úspěšné jednání.