Emoční prodej - úloha emocí při rozhodování zákazníka
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:83340
Popis kurzu na míru Emoční prodej - úloha emocí při rozhodování zákazníka
2 dny
Motto:
"Většina lidí je ovlivňována emocemi, buď ve Váš prospěch nebo proti Vám.?
Emoce hrají při rozhodování zákazníka o koupi mimořádně důležitou roli. Přitom jen málo obchodních zástupců umí s emocemi zákazníka pracovat. Seminář odhaluje velmi zajímavé souvislosti a možnosti jak ovlivňovat emoce zákazníka k tomu, aby si koupil právě Vaše výrobky a služby. Pouze tehdy, když pochopíte, jak vzbuzovat v zákazníkovi emoce a ovlivnit tak jeho rozhodnutí, můžete dosáhnout maximálních výsledků v prodeji a zvýšit tak výrazně svůj obrat. Právě práce s emocemi zákazníka odlišuje perfektně vytrénované profesionály od průměrných obchodníků.
Účastníci se naučí a natrénují:
Budete umět vyvolávat emoce v zákazníkovi, které ovlivňují jeho rozhodování. Tímto způsobem dokážete zákazníkovi pomoci zformulovat jeho potřeby a dokážete se jim více přiblížit. Naučíte se správně uspořádat nabídku tak, aby byla maximálně účinná.
Firma získá:
Obchodní zástupci dokáží lépe zaujmout pozornost zákazníka svou nabídkou. Budou umět ovlivnit zákazníkovi emoce a potřeby. Tím dosáhnou lepších výsledků v prodeji Vašich výrobků a služeb a vyšších obratů.
Motto:
"Většina lidí je ovlivňována emocemi, buď ve Váš prospěch nebo proti Vám.?
Emoce hrají při rozhodování zákazníka o koupi mimořádně důležitou roli. Přitom jen málo obchodních zástupců umí s emocemi zákazníka pracovat. Seminář odhaluje velmi zajímavé souvislosti a možnosti jak ovlivňovat emoce zákazníka k tomu, aby si koupil právě Vaše výrobky a služby. Pouze tehdy, když pochopíte, jak vzbuzovat v zákazníkovi emoce a ovlivnit tak jeho rozhodnutí, můžete dosáhnout maximálních výsledků v prodeji a zvýšit tak výrazně svůj obrat. Právě práce s emocemi zákazníka odlišuje perfektně vytrénované profesionály od průměrných obchodníků.
Účastníci se naučí a natrénují:
Budete umět vyvolávat emoce v zákazníkovi, které ovlivňují jeho rozhodování. Tímto způsobem dokážete zákazníkovi pomoci zformulovat jeho potřeby a dokážete se jim více přiblížit. Naučíte se správně uspořádat nabídku tak, aby byla maximálně účinná.
Firma získá:
Obchodní zástupci dokáží lépe zaujmout pozornost zákazníka svou nabídkou. Budou umět ovlivnit zákazníkovi emoce a potřeby. Tím dosáhnou lepších výsledků v prodeji Vašich výrobků a služeb a vyšších obratů.