ASERTIVITA – DOBRÝ PODŘÍZENÝ A KOUČOVANÝ

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Komunikační a prezentační dovednosti Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    778455

Popis kurzu na míru ASERTIVITA – DOBRÝ PODŘÍZENÝ A KOUČOVANÝ

Kurz aplikované asertivity pro zaměstnance

 

Cíl:

Kurz určený lidem ve firmách, kteří chtějí zvýšit svou komunikační efektivitu při rozhovorech s manažerem a při koučování. Kurz se zaměřuje na udržení asertivního/ dospělého postoje při jednotlivých typech manažerských rozhovorů a při koučování. Cíle je upevnit asertivní schopnosti zaměstnanců a zvýšit výkon.

Výukové metody:

Hry, cvičení, debatní metody, formuláře a pracovní listy, dramatické metody, natáčení/nahrávání, reálné/ modelové situace, sebereflexe a zpětná vazba, simulace.

Témata:

  1. Obecné dovednosti vedení rozhovorů s nadřízenými

 

Přínosy a problémy. Model komunikace při rozhovorech. Komunikační a asertivní dovednosti při rozhovorech s nadřízeným - práce s dospělým egostavem a zvládání nedospělých transakcí.

Systematický přístup k vedení rozhovorů - účel a cíle, příprava, struktura, komunikační a asertivní dovednosti při vedení rozhovorů, uzavírání, vyhodnocení a follow-up.

 

  1. Zvládání jednotlivých typů rozhovorů jejich specifika:

výběrový, hodnotící, zpětnovazebný rozhovor, přijímání špatných zpráv, nevyžádaná zpětná vazba/ stížnost nadřízenému, rozhovor k stížnosti, disciplinární, propouštěcí rozhovor

 

  1. Poradenský/ koučovací rozhovor - co mne čeká

Účel a cíle

Struktura rozhovoru a následné aktivity.

Zásady a limity

Přínosy pro práci.

Možné problémy.

Užívané nástroje poradenství/ koučování a jejich smysl

 

  1. Rozvoj schopnosti být koučován

Osobnost, schopnost sebereflexe a citlivé body

Akceptace, kongruence a empatie při rozhovoru s nadřízeným

Osobnostní kvality kouče a postoj koučovaného ke kouči.

Průběh - navázání raportu, reakce na otázky, naslouchání, rozumění vlastní řeči těla

Pomocné techniky - reflexe, shrnování, nehodnotící postoj.

Práce s cíly, měření dosažených cílů

Metafory, fantazie, kreativita v koučování

Uzavírání sezení - feedback kouči a dohoda

Po sezení