Obchodník jako manažer vztahů
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:77772
Popis kurzu na míru Obchodník jako manažer vztahů
Seminář je zaměřen na:
prohloubené zvládnutí prodejních technik a základních fází obchodního rozhovoru s klientem včetně účelné techniky zjišťování potřeb pomocí otázek
dovednosti účastníků v oblasti zvládání obtížných situací - řešení námitek klientů a jejich komentářů (vytáček)
jednání s problematickými typy klientů
vědomé vytváření vhodných podmínek pro obchodní rozhovor včetně odfiltrování rušivých vlivů
aktivní osvojení asertivních metod jednání (umění říci ne, selektivní naslouchání, asertivní dotazování, technika otevřených dveří, ...)
posílení aktivních dovedností spojených s aktivní akvizicí nových klientů
zvýšení vědomé práce v oblasti cross-sellingu (vhodnost produktů pro klientské segmenty, vázání klienta jako základ vztahového marketingu, probouzení latentních potřeb klientů jako vhodná technika cross-sellingu)
zvládání základních metod time managementu v práci s klienty
prohloubené zvládnutí prodejních technik a základních fází obchodního rozhovoru s klientem včetně účelné techniky zjišťování potřeb pomocí otázek
dovednosti účastníků v oblasti zvládání obtížných situací - řešení námitek klientů a jejich komentářů (vytáček)
jednání s problematickými typy klientů
vědomé vytváření vhodných podmínek pro obchodní rozhovor včetně odfiltrování rušivých vlivů
aktivní osvojení asertivních metod jednání (umění říci ne, selektivní naslouchání, asertivní dotazování, technika otevřených dveří, ...)
posílení aktivních dovedností spojených s aktivní akvizicí nových klientů
zvýšení vědomé práce v oblasti cross-sellingu (vhodnost produktů pro klientské segmenty, vázání klienta jako základ vztahového marketingu, probouzení latentních potřeb klientů jako vhodná technika cross-sellingu)
zvládání základních metod time managementu v práci s klienty