Proč se (ne)čtou firemní časopisy? aneb firemní časopis jako zajímavé komunikační médium
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:720266
Popis kurzu na míru Proč se (ne)čtou firemní časopisy? aneb firemní časopis jako zajímavé komunikační médium
Na scéně jsou opět znovuobjevené firemní časopisy - jako médium, které nese informaci o firmě a o produktech, sjednocuje firemní identitu, ovlivňuje názory vlastních zaměstnanců a vůbec - "dělá image". Zatímco prospekt zákazník bere do ruky až v případě, že opravdu hledá náš výrobek, časopis má punc "aktuálního", a tedy mu přece jen nějakou tu minutu věnuje. Nebo také ne - podle toho, jestli zaujme na první pohled... Porovnejte své zkušenosti s těmi, kteří už nejeden takový časopis vytvořili! Co se naučíte? Obsah kurzu Délka 1 - 2 dny
- zákazníci
- zaměstnanci
- potenciální zaměstnanci
- veřejnost
- kombinované typy