Komunikace po telefonu
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:719754
Popis kurzu na míru Komunikace po telefonu
Kurz se zaměřuje na zvýšení efektivity telefonických hovorů. Účastníci si osvojí zásady profesionálního telefonování, budou procvičovat rétoriku a principy řešení obtížných situací při telefonické komunikaci. Co se naučíte? Obsah kurzu Délka 2 dny
- kdo jsou naši zákazníci (interní i externí)
- selektivní přístup ke klientovi, uplatnění v praxi
- psychologické typy lidí a jednání s nimi
- kladení otázek a umění naslouchat
- verbální a neverbální sdělení
- zásady komunikace s externím a interním zákazníkem, nadřízeným apodl
- vliv způsobů komunikace na image firmy
- klady a zápory komunikace po telefonu
- všeobecné zásady profesionálního telefonování
- jednotlivé fáze telefonické konverzace, zjišťování potřeb zákazníků
- prostředky nepřímého ovlivnění zákazníka při telefonickém hovoru
- profesionální přístup ke komunikaci po telefonu
- efektivní vedení telefonického rozhovoru = úspora času
- rozbor situací z praxe
- hlasová modulace, intonace, dynamika projevu, specifika komunikace po telefonu
- hlasová komunikace a kompenzace nedostatků nonverbálních prostředků
- jak vzniká stres a jak se mu můžeme účinně bránit
- vliv stresu na výkonnost člověka, problematika psychických zátěží
- strategie zvládání stresu, techniky zmírňování námitek
- duševní hygiena, syndrom burn-out
- jak zvládnout stresové situace - vulgární a agresivní telefonáty apod.
- využití pozitivního stresu pro pracovní výkon
- sebeprogramování, stanovení plánu osobního zlepšení
- nácvik některých relaxačních technik
- principy asertivního jednání a sebeprosazení
- asertivita, agresivita, pasivita, manipulace
- zvládání emocí a umění říci NE, asertivní řešení konfliktních situací
- asertivní techniky - obrana proti nátlaku a manipulaci