Change Management ? Řízení a realizace změny v organizaci

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    719043

Popis kurzu na míru Change Management ? Řízení a realizace změny v organizaci

 

Kurz je určený pro manažery, kteří se podílejí nebo budou podílet na zavádění změny ve společnosti a nesou zodpovědnost za její řízení při maximálním využití lidského potenciálu v organizaci. Záměrem kurzu je seznámit účastníky s faktory změny, procesem změny v organizaci, jejími překážkami, způsoby jejich překonávání prostřednictvím komunikace a spolupráce mezi lidmi v organizaci a metodami pro řízení změny v organizaci.

 

Cíle tréninku:

Na tomto modulu se účastníci naučí:

· porozumět krokům a procesu plánování a realizace změny v organizaci směřující ke zvýšení efektivnosti fungování a organizace v průběhu organizačního vývoje,

· charakterizovat hlavní síly na organizační a individuální úrovni, působící v organizaci jako odpor proti připravované změně, a stanovit možnosti jejich překonání,

· pochopit individuální prožívání změn ze strany pracovníků a jejich chování v jednotlivých fázích přípravy a implementace změny v organizaci,

· manažerské dovednosti a techniky využívané při přípravě a realizaci změny v organizaci zohledňující potřeby organizace a jednotlivců v ní pracujících.

 

Program tréninku:

Charakteristika změny v organizaci

· Definice změny a její fáze

· Interní a externí tlaky na změnu

Připravenost organizace na změnu

· Fáze vývoje organizace

· Organizační krize a způsoby jejich překonávání

Odpor ke změně

· Odpor na straně jednotlivců

· Odpor skupinový a ze strany organizace

· Strategie zvládání odporu ke změně

Komunikace a její vliv na zavádění změny

· Komunikační řetězec v organizaci a zkreslení informací

· Zásady komunikace při změně

Způsoby zavádění změny

· Direktivní a participovaný způsob zavádění změny

· Vliv způsobu zavádění změny na vztah lidí k změně

Lidský faktor a změna v organizaci

· Křivka prožívání změny

· Role a chování manažera při vedení lidí v jednotlivých fázích křivky

· Preference lidí ke změně – dotazník

· Práce s jednotlivými typy lidí při zavádění změny

Kroky plánování a řízení změny

· Techniky řízení a zavádění změny v organizaci

· Analýza silových polí

 

Použité metody:

Videotrénink, nácvik praktických dovedností se zpětnou vazbou lektora a skupiny. Řešení případů z praxe účastníků, instruktážní video, komunikační cvičení, rozbor případové studie.

 

Jazyk, v němž probíhá výuka:

Čeština, angličtina standardně, jiný jazyk možný po dohodě.

 

Doporučená délka školicího programu:

2 dny.