Zákaznicky orientovaná společnost
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Personalistika a osobnostní rozvoj Kurzy na míru Ostatní kurzy -
Kurz na míru
- ID akce:712226
Popis kurzu na míru Zákaznicky orientovaná společnost
Cíle programu:
- Cílem je seznámit zaměstnance s tím, co dnes odděluje úspěšné společnosti od neúspěšných. Podpořit uvědomění zaměstnanců v pojmech: firemní kultura, vnitřní a vnější zákazník, zákaznická orientace tak, aby každý účastník odcházel s konkrétními náměty na to, jak sám přispěje k tomu, aby jako jednotlivec (tým, oddělení, firma) mohl být označován za zákaznicky orientovaného pracovníka.
- Zapojit a aktivizovat všechny pracovníky tak, aby sami vyvolali potřebu změn a následně měli ochotu je realizovat.
Co dále můžete tímto programem získat:
· Uvědomění zaměstnanců v tom, že oni jsou těmi, kteří mohou výrazně ovlivnit
to, jak vnější zákazníci vnímají společnost.
· Odhalit nové podněty pro zlepšení komunikace s vnitřním a vnějším zákazníkem.
· Díky porozumění termínu „vnitřní zákazník“ zlepšení interní komunikace ve firmě.
· Získat informace o atmosféře ve firmě, postojích a motivaci zaměstnanců.