Best-practices ? ideální obchodní proces komunikace se zákazníkem
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:712214
Popis kurzu na míru Best-practices ? ideální obchodní proces komunikace se zákazníkem
Popis programu:
Efektivní nastavení procesů komunikace se zákazníky a jejich uplatňování v praxi se stává v současné době významnou konkurenční výhodou.
Cílem vytvoření „best practices“ je především definování ideálního stavu prodejního procesu komunikace se zákazníky a jeho porovnání s realitou.
Tento program vám pomůže v odhalení neefektivních procesů a následně hledání možností pro jejich optimalizaci.
Užitek pro prodejce + firmu:
Prodejci skončení programu budou mít dostatek informací o tom:
> Jak vypadá ideální proces komunikace se zákazníky.
> Kde jsou neefektivní procesy.
> Jak postupovat pro optimalizaci komunikace se zákazníky.
Do praxe si odnesou:
> Ujasněný proces vzájemných návazností souvisejících s obchodním případem.
> Pojmenované priority pro změnu a plán jejich optimalizace.
Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.