Péče o zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru Manažerské kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    682417

Popis kurzu na míru Péče o zákazníka

TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Péče o zákazníka

Tento kurz je určen všem, kteří cítí potřebu rozvinout nebo zlepšit svou schopnost získat a udržet si zákazníka. Hlavními tématy kurzu jsou rozvoj specifických komunikačních dovedností klíčových pro úspěšnou komunikaci s klienty, identifikace potřeb klienta a faktorů jeho spokojenosti, rozvoj empatie a zákaznické orientace. Cílem kurzu je naučit účastníky o zákazníka pečovat a navázat s ním dlouhodobý obchodně-přátelský vztah. Kurz se cíleně vyhýbá technikám typu „jak ze sebe rychle udělat obchodníka“ nebo „jak prodat mrtvému zimník“ a zaměřuje se spíše na obecně platné principy. Hlavní pozornost je tak věnována rozvoji schopností a dovedností, které vedou k dlouhodobým a efektivním řešením a práci s klientem. 

Cíle

Účastníci budou po absolvování kurzu schopni:

• osvojit si základní pojmy a postupy péče o zákazníka

• využívat vhodné formy komunikace směrem ke klientovi

• úspěšně pracovat s typologií klienta

• reflektovat dopady svého vystupování na vztah s klientem

 předcházet možným nedorozuměním

• posilovat schopnost citlivě pracovat s atmosférou v obchodním vztahu

• rozpoznat faktory klíčové pro spokojenost klienta

• rozvíjet dlouhodobé vztahy s klienty 

Nástroje

Výklad / nácvik v modelových situacích / hraní rolí / videotrénink / práce se studijními materiály / individuální zpětná vazba 

Rozsah

2 dny 

Obsah kurzu

• typologie klientů, očekávání a potřeby klienta, faktory spokojenosti

• zásady jednání s klienty, empatie, zpětná vazba

• komunikace po telefonu, emailem, tváří v tvář

• budování vztahu s klientem

• identifikace klíčového klienta, budování dlouhodobého vztahu

 prevence a řešení problémů a konfliktů

• zvládání emocí, empatická asertivita