Obchodní dovednosti a vyjednávání

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru Manažerské kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    682411

Popis kurzu na míru Obchodní dovednosti a vyjednávání

TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Obchodní dovednosti a vyjednávání

Výborná znalost produktu představuje pouze první krok na cestě k úspěšnému obchodu. Jedním z hlavních úkolů obchodníků je pomáhat zákazníkům při jejich rozhodování tím, že dokážou porozumět jejich potřebám, pracovat s jejich argumenty, nabízet řešení a přesvědčivě a srozumitelně zodpovídat jejich otázky. Dovednosti v oblasti komunikace a vyjednávání se tak stávají klíčovými pracovními nástroji všech, kteří se pohybují v obchodní oblasti. Tento kurz provede obchodníky krok za krokem celým prodejním procesem od průzkumu trhu a identifikace potencionálního zákazníka, přes jednotlivé fáze vyjednávání a komunikace včetně zvládání námitek až po obhájení ceny a uzavření obchodu.

Cíle

Účastníci budou po absolvování kurzu schopni:

  • lépe porozumět potřebám zákazníka
  • kvalitně se připravit na obchodní jednání
  • přesvědčivě se prezentovat
  • efektivně komunikovat vobchodním styku
  • identifikovat kupní signály a adekvátně na ně reagovat
  • konstruktivně reagovat na námitky a argumenty zákazníka
  • úspěšně vyjednávat
  • bránit se manipulaci
  • navázat se zákazníkem partnerský vztah

Nástroje

Výklad / nácvik v modelových situacích / hraní rolí / videotrénink / práce se studijními materiály / individuální zpětná vazba

Rozsah

2 dny

Obsah kurzu

  • reflexe vlastního obchodního stylu
  • význam prvního dojmu a image obchodníka
    typologie zákazníků, předsudky a stereotypy
  • přístup k zákazníkovi, mapa prodeje
  • prodejní techniky a přesvědčivé prvky vprodeji
  • techniky řešení námitek, vyjednávání
    kupní signály, techniky uzavření prodeje
    prodej po telefonu, emailem, tváří v tvář
  • efektivní kladení otázek
  • aktivní naslouchání, empatie
    použití verbálních i neverbálních prostředků komunikace