Obchodní dovednosti a vyjednávání
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:682411
Popis kurzu na míru Obchodní dovednosti a vyjednávání
TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Obchodní dovednosti a vyjednávání
Výborná znalost produktu představuje pouze první krok na cestě k úspěšnému obchodu. Jedním z hlavních úkolů obchodníků je pomáhat zákazníkům při jejich rozhodování tím, že dokážou porozumět jejich potřebám, pracovat s jejich argumenty, nabízet řešení a přesvědčivě a srozumitelně zodpovídat jejich otázky. Dovednosti v oblasti komunikace a vyjednávání se tak stávají klíčovými pracovními nástroji všech, kteří se pohybují v obchodní oblasti. Tento kurz provede obchodníky krok za krokem celým prodejním procesem od průzkumu trhu a identifikace potencionálního zákazníka, přes jednotlivé fáze vyjednávání a komunikace včetně zvládání námitek až po obhájení ceny a uzavření obchodu.
Cíle
Účastníci budou po absolvování kurzu schopni:
- lépe porozumět potřebám zákazníka
- kvalitně se připravit na obchodní jednání
- přesvědčivě se prezentovat
- efektivně komunikovat vobchodním styku
- identifikovat kupní signály a adekvátně na ně reagovat
- konstruktivně reagovat na námitky a argumenty zákazníka
- úspěšně vyjednávat
- bránit se manipulaci
- navázat se zákazníkem partnerský vztah
Nástroje
Výklad / nácvik v modelových situacích / hraní rolí / videotrénink / práce se studijními materiály / individuální zpětná vazba
Rozsah
2 dny
Obsah kurzu
- reflexe vlastního obchodního stylu
- význam prvního dojmu a image obchodníka
typologie zákazníků, předsudky a stereotypy - přístup k zákazníkovi, mapa prodeje
- prodejní techniky a přesvědčivé prvky vprodeji
- techniky řešení námitek, vyjednávání
kupní signály, techniky uzavření prodeje
prodej po telefonu, emailem, tváří v tvář - efektivní kladení otázek
- aktivní naslouchání, empatie
použití verbálních i neverbálních prostředků komunikace