ZÁSADY PROFESIONÁLNÍHO KLIENTSKÉHO PŘÍSTUPU - 2 denní
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:606 610 126
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:klientský servis
- ID akce:670062
Popis kurzu na míru ZÁSADY PROFESIONÁLNÍHO KLIENTSKÉHO PŘÍSTUPU - 2 denní
Určeno pro
manažery a pracovníky starající se přímo či nepřímo o klienty, pracovníky oddělení služeb klientům z obchodního a výrobního sektoru a sektoru služeb.
Cíl:
Pochopení pojmu „péče o klienta“, seznámení s faktory ovlivňujícími spokojenost klienta.
Obsah:
* „Náš zákazník, náš pán“ – prázdné heslo nebo základní východisko každého poskytovatele služeb, obchodníka, manažera
* Klient jako ten, kdo činí naši práci smysluplnou
* Proč chce klient spolupracovat zrovna s námi
* Vztah klient – poskytovatel služeb jako vztah dvou rovnocenných lidí
* Co ovlivňuje klientovu spokojenost
* Konfliktní situace – prevence a řešení
* Nejčastější chyby ve vztahu ke klientům
* Přijít o klienta lze snadno a rychle, získat ho zpět jde velmi těžko a pomalu: ztráta klienta a jak jí předejít
* Umění „přečíst“ klienta a jeho motivaci
* Umění zvládat chronické nespokojence
Metody výuky:
Velmi interaktivní, modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza.
manažery a pracovníky starající se přímo či nepřímo o klienty, pracovníky oddělení služeb klientům z obchodního a výrobního sektoru a sektoru služeb.
Cíl:
Pochopení pojmu „péče o klienta“, seznámení s faktory ovlivňujícími spokojenost klienta.
Obsah:
* „Náš zákazník, náš pán“ – prázdné heslo nebo základní východisko každého poskytovatele služeb, obchodníka, manažera
* Klient jako ten, kdo činí naši práci smysluplnou
* Proč chce klient spolupracovat zrovna s námi
* Vztah klient – poskytovatel služeb jako vztah dvou rovnocenných lidí
* Co ovlivňuje klientovu spokojenost
* Konfliktní situace – prevence a řešení
* Nejčastější chyby ve vztahu ke klientům
* Přijít o klienta lze snadno a rychle, získat ho zpět jde velmi těžko a pomalu: ztráta klienta a jak jí předejít
* Umění „přečíst“ klienta a jeho motivaci
* Umění zvládat chronické nespokojence
Metody výuky:
Velmi interaktivní, modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.