ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ - 2 denní
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Komunikační a prezentační dovednosti Kurzy na míru Obchodní dovednosti -
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:606 610 126
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:klientský servis
- ID akce:669997
Popis kurzu na míru ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ - 2 denní
Určeno pro
pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů.
Cíl:
* Využít stížnost a reklamaci k udržení zákazníka a zvýšení prodeje
* Naučit se řešit stížnosti a reklamace ku prospěchu obou stran
Obsah:
* Postup přijetí stížnosti/reklamace a její řešení
* Výhody profesionálního vyřízení stížnosti/reklamace klienta
* Specifika vedení rozhovoru
* Řešení stížností/reklamací osobně a po telefonu
* Management stížností/reklamací
* Identifikace zacházení se stížnostmi/reklamacemi ve firmách
* Nácvik situací
Metody výuky:
Interaktivní seminář, diskuze, trénink situací, skupinové práce.
pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů.
Cíl:
* Využít stížnost a reklamaci k udržení zákazníka a zvýšení prodeje
* Naučit se řešit stížnosti a reklamace ku prospěchu obou stran
Obsah:
* Postup přijetí stížnosti/reklamace a její řešení
* Výhody profesionálního vyřízení stížnosti/reklamace klienta
* Specifika vedení rozhovoru
* Řešení stížností/reklamací osobně a po telefonu
* Management stížností/reklamací
* Identifikace zacházení se stížnostmi/reklamacemi ve firmách
* Nácvik situací
Metody výuky:
Interaktivní seminář, diskuze, trénink situací, skupinové práce.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.