POSTUPY VEDENÍ ROZHOVORU S RŮZNÝMI TYPY KLIENTŮ
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:606 610 126
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:klientský servis
- ID akce:669972
Popis kurzu na míru POSTUPY VEDENÍ ROZHOVORU S RŮZNÝMI TYPY KLIENTŮ
Určeno pro
všechny obchodníky, kteří mají zájem naučit se pracovat s různými typy klientů.
Cíl:
Uvědomit si různé typy klientů z hlediska jejich projevů v jednání s druhými lidmi, procvičit si variantní postupy vedení rozhovoru s klienty.
Obsah:
* Jak poznáváme druhé
* Možnosti a meze využití typologií při jednání s klienty
* Typy interpersonálního chování
* Typy klientů a navazování kontaktu
* Zvládání námitek a podpora rozhodování
* Doporučení pro jednání s náročnějšími typy klientů
Metody výuky:
Interaktivní výklad, skupinová diskuze, interaktivní cvičení, videotrénink a zpětná vazba.
všechny obchodníky, kteří mají zájem naučit se pracovat s různými typy klientů.
Cíl:
Uvědomit si různé typy klientů z hlediska jejich projevů v jednání s druhými lidmi, procvičit si variantní postupy vedení rozhovoru s klienty.
Obsah:
* Jak poznáváme druhé
* Možnosti a meze využití typologií při jednání s klienty
* Typy interpersonálního chování
* Typy klientů a navazování kontaktu
* Zvládání námitek a podpora rozhodování
* Doporučení pro jednání s náročnějšími typy klientů
Metody výuky:
Interaktivní výklad, skupinová diskuze, interaktivní cvičení, videotrénink a zpětná vazba.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.