JAK TVOŘIT SPRÁVNĚ WEBOVÉ STRÁNKY A EMAILINGY - tipy a rady z výzkumů Oční kamerou
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:606 610 126
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:klientský servis
- ID akce:669895
Popis kurzu na míru JAK TVOŘIT SPRÁVNĚ WEBOVÉ STRÁNKY A EMAILINGY - tipy a rady z výzkumů Oční kamerou
Určeno pro
* osoby tvořící webové stránky a emailingy: web grafiky/designéry, marketingové pracovníky
* osoby zadávající/zodpovídající za tvorbu reklamy: např. account executive/manager/director, product manager/developer, ředitele menších společností, které nemají speciální marketingové oddělení
Cíl:
Naučit rozpoznávat a chápat vlivy ovlivňující chování na webových stránkách, naučit se je využívat pro lepší zacílení a účinnější oslovení.
Obsah:
* Způsob vnímání reklamy klientem (fáze vnímání, selektivnost, strategie, paměť)
* Atraktivita reklamního sdělení – zkušenosti z výzkumu (množství informací, vedení pohledu čtenáře po stránce, velikost a umístění jednotlivých prvků – obrázek, headline, logo, text…, působení barev, vhodnost textů)
* Doporučení pro tvorbu layoutu
* Rozbor komunikačních kanálů s důrazem na webové stránky a emailingy na základě poznatků z výzkumu Oční kamerou
* Ukázky nejčastějších chyb, ukázky funkčních stránek a rozbor důvodů funkčnosti/nefunkčnosti
* Konkrétní příklady videonahrávek a jejich rozbor
* Samostatná práce účastníků – tvorba různých layoutů webů a emailingů – ověření pochopení obsahu semináře
* Diskuze, shrnutí
Metody výuky:
* Teoretická část – poznatky z výzkumů
* Praktická část – demonstrace a rozbor konkrétních příkladů (nahrávek)
* Interaktivní část – samostatná práce účastníků, rozbor a diskuze
* osoby tvořící webové stránky a emailingy: web grafiky/designéry, marketingové pracovníky
* osoby zadávající/zodpovídající za tvorbu reklamy: např. account executive/manager/director, product manager/developer, ředitele menších společností, které nemají speciální marketingové oddělení
Cíl:
Naučit rozpoznávat a chápat vlivy ovlivňující chování na webových stránkách, naučit se je využívat pro lepší zacílení a účinnější oslovení.
Obsah:
* Způsob vnímání reklamy klientem (fáze vnímání, selektivnost, strategie, paměť)
* Atraktivita reklamního sdělení – zkušenosti z výzkumu (množství informací, vedení pohledu čtenáře po stránce, velikost a umístění jednotlivých prvků – obrázek, headline, logo, text…, působení barev, vhodnost textů)
* Doporučení pro tvorbu layoutu
* Rozbor komunikačních kanálů s důrazem na webové stránky a emailingy na základě poznatků z výzkumu Oční kamerou
* Ukázky nejčastějších chyb, ukázky funkčních stránek a rozbor důvodů funkčnosti/nefunkčnosti
* Konkrétní příklady videonahrávek a jejich rozbor
* Samostatná práce účastníků – tvorba různých layoutů webů a emailingů – ověření pochopení obsahu semináře
* Diskuze, shrnutí
Metody výuky:
* Teoretická část – poznatky z výzkumů
* Praktická část – demonstrace a rozbor konkrétních příkladů (nahrávek)
* Interaktivní část – samostatná práce účastníků, rozbor a diskuze
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.