EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ pro asistentky, sekretářky a recepční
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Komunikační a prezentační dovednosti Kurzy na míru Ostatní kurzy -
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:606 610 126
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:klientský servis
- ID akce:669861
Popis kurzu na míru EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ pro asistentky, sekretářky a recepční
Cíl:
Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování.
Obsah:
* Zásady komunikace
* Složky komunikace
* Telefonický rozhovor – něco o etiketě a slušném chování
* Jasná formulace myšlenky a obsahu sdělení
* Komunikace s partnery, kteří nedokáží sdělit, co vlastně chtějí
* Jak na neodbytné volající
* Slušné, ale důrazné odmítnutí volajícího
* Komunikace s agresivním, vyhrožujícím či nekonstruktivním partnerem
Metody výuky:
Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.
Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování.
Obsah:
* Zásady komunikace
* Složky komunikace
* Telefonický rozhovor – něco o etiketě a slušném chování
* Jasná formulace myšlenky a obsahu sdělení
* Komunikace s partnery, kteří nedokáží sdělit, co vlastně chtějí
* Jak na neodbytné volající
* Slušné, ale důrazné odmítnutí volajícího
* Komunikace s agresivním, vyhrožujícím či nekonstruktivním partnerem
Metody výuky:
Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.