Řízení vztahů se zákazníky (CRM)
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:64773
Popis kurzu na míru Řízení vztahů se zákazníky (CRM)
Selektivní přístup ke klientovi uplatněný v praxi
Síť souvislostí
Práce se zákazníkem
Data a souvislosti
Z čeho se odvíjí spokojenost klienta
CRM - oslovení zákazníka telefonem, faxem, mailem, poštou
Zkušenosti odjinud
Úskalí při zavádění CRM do praxe
KDY? Když chcete efektivně využívat klientské databáze a souvislosti mezi daty
PROČ? Třeba proto, že tušíte, že z dosavadních informací můžete získat víc...
Rozsah: 1 den
Síť souvislostí
Práce se zákazníkem
Data a souvislosti
Z čeho se odvíjí spokojenost klienta
CRM - oslovení zákazníka telefonem, faxem, mailem, poštou
Zkušenosti odjinud
Úskalí při zavádění CRM do praxe
KDY? Když chcete efektivně využívat klientské databáze a souvislosti mezi daty
PROČ? Třeba proto, že tušíte, že z dosavadních informací můžete získat víc...
Rozsah: 1 den