TQM - Total Quality Management
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru Ostatní kurzy Systémy řízení a ISO -
Kurz na míru
- ID akce:62334
Popis kurzu na míru TQM - Total Quality Management
Totální řízení kvality je stálicí na hvězdném nebi managemetu. Tento celostní přístup k podnikání je vhodné zavést tam, kde je nutné odrazit silnou konkurenci nebo tam, kde se odhodlali k zásadní změně přístupu k podnikání. Většina velkých světových firem má zaveden TQM nebo metody podobné, od TQM odvozené.
CÍLE
seznámení se základy TQM a celkovou nutnou změnou, která se v podniku musí odehrát po rozhodnutí dát se cestou totálního řízení kvality
seznámení s výhodami zavedení tohoto systému a s dopady na image, ekonomiku a celkové vystupování podniku
TÉMATA
TQM a příběh jeho vzniku
základní myšlenky TQM
základní nástroje TQM a stavební kameny
srovnání TQM a dalších přístupů
úloha managementu při zavádění TQM
management procesů
neustálé zdokonalování
spokojenost zákazníků a její měření
změny v podnikové kultuře, chování a postojích zaměstnanců
METODA
Účastníci se seznámí s teoretickými základy a nástroji, které během kurzu použijí na řešení případových studií a řešení vlastních příkladů z praxe. Během kurzu se střídá skupinová práce s individuálními úkoly. Účastníci sami přispívají svými poznatky a zkušenostmi k řešení cvičných úkolů a skupinových cvičení.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 14
PRO KOHO JE KURZ URČEN
Kurz je určený pro všechny, kteří se chtějí s TQM seznámit nebo jej přímo zavést v podniku.
Totální řízení kvality je stálicí na hvězdném nebi managemetu. Tento celostní přístup k podnikání je vhodné zavést tam, kde je nutné odrazit silnou konkurenci nebo tam, kde se odhodlali k zásadní změně přístupu k podnikání. Většina velkých světových firem má zaveden TQM nebo metody podobné, od TQM odvozené.
CÍLE
seznámení se základy TQM a celkovou nutnou změnou, která se v podniku musí odehrát po rozhodnutí dát se cestou totálního řízení kvality
seznámení s výhodami zavedení tohoto systému a s dopady na image, ekonomiku a celkové vystupování podniku
TÉMATA
TQM a příběh jeho vzniku
základní myšlenky TQM
základní nástroje TQM a stavební kameny
srovnání TQM a dalších přístupů
úloha managementu při zavádění TQM
management procesů
neustálé zdokonalování
spokojenost zákazníků a její měření
změny v podnikové kultuře, chování a postojích zaměstnanců
METODA
Účastníci se seznámí s teoretickými základy a nástroji, které během kurzu použijí na řešení případových studií a řešení vlastních příkladů z praxe. Během kurzu se střídá skupinová práce s individuálními úkoly. Účastníci sami přispívají svými poznatky a zkušenostmi k řešení cvičných úkolů a skupinových cvičení.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 14
PRO KOHO JE KURZ URČEN
Kurz je určený pro všechny, kteří se chtějí s TQM seznámit nebo jej přímo zavést v podniku.
CÍLE
seznámení se základy TQM a celkovou nutnou změnou, která se v podniku musí odehrát po rozhodnutí dát se cestou totálního řízení kvality
seznámení s výhodami zavedení tohoto systému a s dopady na image, ekonomiku a celkové vystupování podniku
TÉMATA
TQM a příběh jeho vzniku
základní myšlenky TQM
základní nástroje TQM a stavební kameny
srovnání TQM a dalších přístupů
úloha managementu při zavádění TQM
management procesů
neustálé zdokonalování
spokojenost zákazníků a její měření
změny v podnikové kultuře, chování a postojích zaměstnanců
METODA
Účastníci se seznámí s teoretickými základy a nástroji, které během kurzu použijí na řešení případových studií a řešení vlastních příkladů z praxe. Během kurzu se střídá skupinová práce s individuálními úkoly. Účastníci sami přispívají svými poznatky a zkušenostmi k řešení cvičných úkolů a skupinových cvičení.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 14
PRO KOHO JE KURZ URČEN
Kurz je určený pro všechny, kteří se chtějí s TQM seznámit nebo jej přímo zavést v podniku.
Totální řízení kvality je stálicí na hvězdném nebi managemetu. Tento celostní přístup k podnikání je vhodné zavést tam, kde je nutné odrazit silnou konkurenci nebo tam, kde se odhodlali k zásadní změně přístupu k podnikání. Většina velkých světových firem má zaveden TQM nebo metody podobné, od TQM odvozené.
CÍLE
seznámení se základy TQM a celkovou nutnou změnou, která se v podniku musí odehrát po rozhodnutí dát se cestou totálního řízení kvality
seznámení s výhodami zavedení tohoto systému a s dopady na image, ekonomiku a celkové vystupování podniku
TÉMATA
TQM a příběh jeho vzniku
základní myšlenky TQM
základní nástroje TQM a stavební kameny
srovnání TQM a dalších přístupů
úloha managementu při zavádění TQM
management procesů
neustálé zdokonalování
spokojenost zákazníků a její měření
změny v podnikové kultuře, chování a postojích zaměstnanců
METODA
Účastníci se seznámí s teoretickými základy a nástroji, které během kurzu použijí na řešení případových studií a řešení vlastních příkladů z praxe. Během kurzu se střídá skupinová práce s individuálními úkoly. Účastníci sami přispívají svými poznatky a zkušenostmi k řešení cvičných úkolů a skupinových cvičení.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 14
PRO KOHO JE KURZ URČEN
Kurz je určený pro všechny, kteří se chtějí s TQM seznámit nebo jej přímo zavést v podniku.