Řřešení konfliktních situací na pracovišti - etika komunikace v týmu
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:59811
Popis kurzu na míru Řřešení konfliktních situací na pracovišti - etika komunikace v týmu
URČENO: Všem pracovníkům.
CÍL: Připravit pracovníky na eliminaci rozlad a řešení konfliktů v týmové práci. Naučit je způsobům jak reagovat na nepřiměřené jednání kolegů a jak vzniklé svízelné situace zvládat.
OBSAH:
- Vyhledávání nejtypičtějších zdrojů konfliktů na pracovišti.
- Na konkrétních situacích jsou za aktivní účasti posluchačů nalézána možná řešení jak postupovat ( jsem-li např: pomlouván, neoprávněně kritizován, strháván do hádky apod.). Techniky a taktiky vůči nešvarům závisti, ironizování, vytahování se, neoprávněného převzetí moci, vlezlé familiárnosti apod.
- Sebehodnocení
TRÉNINK:
- Individuální navrhování způsobů jak reagovat na konkrétní problémové situace v předloženém manuálu. Doplnění o prezentaci vlastních situací a osobních zkušeností jak jim čelit.
- Test sebehodnocení a jeho konfrontace s názorem ostatních.
- Rozbor videoukázek ( jednáme s konfliktními lidmi).
ROZSAH:
Jednodenní tréninkový seminář
(Alternativně dvoudenní při zařazení případových studií s videozáznamem a jeho rozborem)
CÍL: Připravit pracovníky na eliminaci rozlad a řešení konfliktů v týmové práci. Naučit je způsobům jak reagovat na nepřiměřené jednání kolegů a jak vzniklé svízelné situace zvládat.
OBSAH:
- Vyhledávání nejtypičtějších zdrojů konfliktů na pracovišti.
- Na konkrétních situacích jsou za aktivní účasti posluchačů nalézána možná řešení jak postupovat ( jsem-li např: pomlouván, neoprávněně kritizován, strháván do hádky apod.). Techniky a taktiky vůči nešvarům závisti, ironizování, vytahování se, neoprávněného převzetí moci, vlezlé familiárnosti apod.
- Sebehodnocení
TRÉNINK:
- Individuální navrhování způsobů jak reagovat na konkrétní problémové situace v předloženém manuálu. Doplnění o prezentaci vlastních situací a osobních zkušeností jak jim čelit.
- Test sebehodnocení a jeho konfrontace s názorem ostatních.
- Rozbor videoukázek ( jednáme s konfliktními lidmi).
ROZSAH:
Jednodenní tréninkový seminář
(Alternativně dvoudenní při zařazení případových studií s videozáznamem a jeho rozborem)