Marketing

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    587868

Popis kurzu na míru Marketing

Výhodou vnitrofiremních zakázek je možnost maximálně zvýšit efektivitu investic do oblastí vzdělávání s tím, že: 

  • Spolupráce je zahájena důkladnou analýzou potřeb konkrétní skupiny
  • rozvojový program je připraven pro konkrétní skupinu osob a je zaměřen na řešení konkrétních problémů firmy
  • získané znalostí, dovednosti sdílí skupina spolupracovníků - předpoklad zlepšení vzájemné komunikace, výkonnosti, spolupráce
  • lze kombinovat různé formy spolupráce a vytvářet integrovaná komplexní řešení dané situace
  • dojde ke zlepšení interpersonálních vztahů na pracovišti - vzájemné poznání účastníků v jiném prostředí a za jiných podmínek než v rutinním pracovním procesu

Vnitrofiremní zakázky realizujeme postupem:

1)analýza vzdělávacích potřeb, jejímž cílem je:

  • identifikace klíčových rozvojových cílů organizace
  • identifikace klíčových oblastí výkonu/výsledků pro jednotlivé cílové skupiny
  • porovnání aktuální úrovně výkonu jednotlivých pracovníků/skupiny
  • identifikace prioritních vzdělávacích a rozvojových potřeb jednotlivých pracovníků/skupin
  • návrh plánu vzdělávání a rozvoje jednotlivých pracovníků/skupin

2) návrh vzdělávací aktivity cílové skupiny, který obsahuje:

  • oblasti rozvoje
  • využité metody práce
  • rozsah spolupráce
  • způsob měření efektu vzdělávání
  • cenové podmínky programu

3) realizace dohodnutého rozvojového programu

4) vyhodnocení efektivity

Pro vnitrofiremní zakázky z oblasti marketingu sestavujeme program na základě analýzy vzdělávacích potřeb a sestavujeme výběr z možných modulů:

Témata vhodná pro vrcholové vedení:

  • základní atributy marketingové funkce společnosti
  • analýza vlivů změn vnějšího prostředí a prognóza jejich dopadů na společnost
  • hlavní faktory rozvoje konkurenceschopnosti firmy na otevřeném trhu
  • analýza konkurenčního potenciálu společnosti
  • marketingová strategie ve vazbě na vizi a poslání firmy
  • vyhodnocení SWOT analýzy
  • definování základních hodnot ve vztahu k externímu a internímu zákazníkovi
  • proces marketingového řízení - efektivní naplnění těchto hodnot v každodenní praxi
  • model marketingového potenciálu firmy
  • akční plánovaní pro systematické naplnění principů zákaznicky orientované společnosti
  • ...

Témata vhodná pro specialisty - obchodní a marketingové útvary

  • marketing a jeho postavení ve firmě
  • marketingově řízená firma
  • marketingové analýzy
  • SWOT analýza
  • organizace podniku
  • využití nástroujů marketingového mixu (výrobek, cena, distribuce, komunikace, podpora)
  • základy ekonomiky pro marketing
  • průzkum trhu, výzkum
  • psychologie prodeje, nákupní chování
  • reklama
  • informační marketingový systém
  • nákupní marketing
  • marketingový audit
  • marketingové plánování 
  •        ... 

marketing CIMA A a marketing CIMA B