Kurz komunikace přes telefon (školení callcenter) – (Kód SKK 0718)
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru Komunikační a prezentační dovednosti Obchodní dovednosti Personalistika a osobnostní rozvoj Marketingové kurzy -
Kurz na míru
- ID akce:583294
Popis kurzu na míru Kurz komunikace přes telefon (školení callcenter) – (Kód SKK 0718)
Praktické školení zaměřené na způsoby telefonické komunikace a práce se zákazníkem přes telefon. Výcvik je specializován na zvládnutí praktických dovedností, jak používat telefonní přístroje při získávání nového zákazníka, jak poskytovat informační servis zákazníkovi, způsoby vyřizování reklamací nebo efektivního telefonního timemanagmentu (výuky telefonovávání).