tacs - Marketing CIMA B

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    577901

Popis kurzu na míru tacs - Marketing CIMA B

kurz je určen pro:
účastníky, kteří mají zkušenosti z komerční praxe v oboru nebo absolvovali kurz CIMA A, či jiný typ marketingového vzdělávání adekvátního rozsahu.

rozsah:
12 dní (6x2 dny)

absolvent získá:
praktické dovednosti a zkušenosti v oblasti marketingového rozhodování a práce s marketingovými analýzami,
znalosti pro komplexní navržení strategie firmy a posouzení finančních dopadů,
schopnosti řešit marketingové úkoly firmy na strategické úrovni včetně jejich implementace,
možnost získat certifikát CIMA po absolvování závěrečné zkoušky u Českého institutu pro marketing CIMA.

popis:
Řešíte problémy strategického charakteru? Potřebujete optimalizovat nabídku produktů a služeb? Je zapotřebí koordinovat větší množství marketingových a prodejních aktivit? Nejste si jisti volbou strategie a jejími finančními dopady? Připravujete plán a pracujete s analýzami? Chcete dále rozvíjet pracovníky v oblasti marketingu? Odpovědi na tyto otázky přináší dlouhodobý kurz CIMA-B, který navazuje na znalosti získané v kurzu CIMA-A. Svým pojetím je zaměřen na střední a vyšší úroveň managementu. V průběhu tréninku je kladen velký důraz na praktické aplikace získaných dovedností. Kurz je rovněž možné ukončit zkouškou platnou v EU. Používáme aktualizované studie a nově upravené materiály. Účastníci pracují s PC a simulačními programy.

obsah:
Marketingový výzkum trhu
Analýza a interpretace dat
Finanční aspekty marketingového rozhodování
Rozpočtování
Použití marketingových modelů a nástrojů
Počítačová podpora marketingového rozhodování
Mezinárodní marketing
Organizace a interní analýza
Strategické plánování a portfoliové modely
Analýza SWOT a formulace ústředního problému
Konkurenční výhoda a marketingová strategie
Implementace a kontrola marketingového mixu
Marketingový audit a kontrola
Simulace marketingového rozhodování
Závěrečné opakování a zkouška

 

Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003