Public relations
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:550464
Popis kurzu na míru Public relations
ZÁKLADY PUBLIC &. MEDIA RELATIONS
Trénink je určen především pracovníkům oddělení pro styk s veřejností, tiskovým mluvčím, zaměstnancům obchodního oddělení, samostatným podnikatelům, zaměstnancům státních institucí a úřadů, kteří přicházejí do styku s veřejností nebo s médii a mají tak přímý vliv na utváření image svého zaměstnavatele nebo své firmy na veřejnosti.
CÍL:
Jako absolventi tréninku získáte znalosti a dovednosti potřebné pro účinnou a řízenou komunikaci s veřejností, zaměstnanci vlastní firmy či organizace, úřady apod. Naučíte se pozitivně ovlivňovat veřejné mínění a podporovat vhodnou komunikační strategií aktivity své firmy nebo organizace.
OBSAH:
Co znamená pojem public relations -- Oblasti a působení public relations -- Úkoly public relations -- Spolupráce a komunikace s médii -- Public relations jako součást prezentace -- Nástroje komunikace -- Komunikační strategie -- Krizová komunikace jako součást public relations -- Budování image.
PRŮBĚH:
Trénink je veden jako interaktivní pracovní seminář s výkladem a velkým důrazem na praktická cvičení.
PLÁN:
Obsah tréninku je standardně rozvržen do 2 dnů (á 8 hodin výuky). Optimálním řešením se ukazuje víkendový trénink spojený s relaxací a sportovním vyžitím mimo velká města.
Trénink je určen především pracovníkům oddělení pro styk s veřejností, tiskovým mluvčím, zaměstnancům obchodního oddělení, samostatným podnikatelům, zaměstnancům státních institucí a úřadů, kteří přicházejí do styku s veřejností nebo s médii a mají tak přímý vliv na utváření image svého zaměstnavatele nebo své firmy na veřejnosti.
CÍL:
Jako absolventi tréninku získáte znalosti a dovednosti potřebné pro účinnou a řízenou komunikaci s veřejností, zaměstnanci vlastní firmy či organizace, úřady apod. Naučíte se pozitivně ovlivňovat veřejné mínění a podporovat vhodnou komunikační strategií aktivity své firmy nebo organizace.
OBSAH:
Co znamená pojem public relations -- Oblasti a působení public relations -- Úkoly public relations -- Spolupráce a komunikace s médii -- Public relations jako součást prezentace -- Nástroje komunikace -- Komunikační strategie -- Krizová komunikace jako součást public relations -- Budování image.
PRŮBĚH:
Trénink je veden jako interaktivní pracovní seminář s výkladem a velkým důrazem na praktická cvičení.
PLÁN:
Obsah tréninku je standardně rozvržen do 2 dnů (á 8 hodin výuky). Optimálním řešením se ukazuje víkendový trénink spojený s relaxací a sportovním vyžitím mimo velká města.