Řízení vztahů se zákazníky
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:546583
Popis kurzu na míru Řízení vztahů se zákazníky
Popis: Cílem semináře je vysvětlení důležitosti klienta pro organizaci. Jak přistupovat a jednat s klienty. Firemní kultura a vztahy ke klientům. Jak se vytváří věrný v lepším případě závislý klient na organizaci.
Co Vám nabízíme:
* Vytváření konkurenční výhody. Nástroje jak efektivně prohlubovat vztahy s klienty. Jak si udržovat bonitního klienta a jak si budovat věrného klienta.
* Jak vytvářet důvěru u svých zákazníků. Metody kterými lze s minimálními prostředky vytvářet závislost klientů na našich produktech.
* Hrozby a negativní důsledky plynoucí z nevhodného přístupu ke klientům.
* Řízení přístupů organizace a jejich zaměstnanců ke svým klientům.
Co Vám nabízíme:
* Vytváření konkurenční výhody. Nástroje jak efektivně prohlubovat vztahy s klienty. Jak si udržovat bonitního klienta a jak si budovat věrného klienta.
* Jak vytvářet důvěru u svých zákazníků. Metody kterými lze s minimálními prostředky vytvářet závislost klientů na našich produktech.
* Hrozby a negativní důsledky plynoucí z nevhodného přístupu ke klientům.
* Řízení přístupů organizace a jejich zaměstnanců ke svým klientům.