INTERNET MARKETING V PRAXI
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:603422003
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:PhDr. Alena Horáková
- ID akce:512236
Popis kurzu na míru INTERNET MARKETING V PRAXI
URČENO
Pracovníkům marketingových oddělení firem, podnikatelům, manažerům a všem zájemcům o seznámení se s možnostmi využití nejrychleji se rozvíjejícího média - Internetu.
CÍL
Seminář dává odpovědi na otázky co je internet marketing, jaké formy existují, jaké je chování uživatelů internetu nebo jaké jsou nejúčinnější metody oslovení zákazníků přes internet. Procvičení a prohloubení znalostí z kurzu Internet marketing.
OBSAH
Definice firmy - obor, velikost, zákazníci, teritorium působnosti atd.
Volba strategie a taktiky
Plán nákladů a potřeby pracovníků
Vytvoření "správných" stránek a jejich optimalizace
Využití různých forem placené reklamy
PPC reklama - vytváření inzerátu, volba klíčových slov atd.
Způsoby využití různých forem Internet marketingu v závislosti na
zvolené taktice (email marketing, blog, podcasting, social média atd.)
Program probíhá formou diskuse, účastníci sami rozhodují o průběhu semináře např. jaká taktika bude pro danou firmu vybrána, jaký způsob reklamy, jaká forma Internet marketingu se bude probírat detailně nebo jen okrajově atd.
FORMA
1 denní interaktivní seminář (8 vyuč. hodin)
METODY
Seminář s výkladem a diskusí. Analýza příkladů a řešení případových studií, na příkladu hypotetické firmy je demonstrován celý proces marketingu na Internetu.
LEKTOR
Ing. Viktor Janouch - lektor desítek seminářů a kurzů na téma internet marketing s praktickými zkušenostmi s tvorbou webových stránek a používáním různých forem internet marketingu.
KONTAKTY
Školící centrum ag. AHA, Štětkova 18, Praha 4, metro C - Vyšehrad, tel. 241 442 070, tel./fax. 241 442 152, e-mail: aha@agentura-aha.cz
Pracovníkům marketingových oddělení firem, podnikatelům, manažerům a všem zájemcům o seznámení se s možnostmi využití nejrychleji se rozvíjejícího média - Internetu.
CÍL
Seminář dává odpovědi na otázky co je internet marketing, jaké formy existují, jaké je chování uživatelů internetu nebo jaké jsou nejúčinnější metody oslovení zákazníků přes internet. Procvičení a prohloubení znalostí z kurzu Internet marketing.
OBSAH
Definice firmy - obor, velikost, zákazníci, teritorium působnosti atd.
Volba strategie a taktiky
Plán nákladů a potřeby pracovníků
Vytvoření "správných" stránek a jejich optimalizace
Využití různých forem placené reklamy
PPC reklama - vytváření inzerátu, volba klíčových slov atd.
Způsoby využití různých forem Internet marketingu v závislosti na
zvolené taktice (email marketing, blog, podcasting, social média atd.)
Program probíhá formou diskuse, účastníci sami rozhodují o průběhu semináře např. jaká taktika bude pro danou firmu vybrána, jaký způsob reklamy, jaká forma Internet marketingu se bude probírat detailně nebo jen okrajově atd.
FORMA
1 denní interaktivní seminář (8 vyuč. hodin)
METODY
Seminář s výkladem a diskusí. Analýza příkladů a řešení případových studií, na příkladu hypotetické firmy je demonstrován celý proces marketingu na Internetu.
LEKTOR
Ing. Viktor Janouch - lektor desítek seminářů a kurzů na téma internet marketing s praktickými zkušenostmi s tvorbou webových stránek a používáním různých forem internet marketingu.
KONTAKTY
Školící centrum ag. AHA, Štětkova 18, Praha 4, metro C - Vyšehrad, tel. 241 442 070, tel./fax. 241 442 152, e-mail: aha@agentura-aha.cz
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.