Klientský přístup - servisní technici
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:510413
Popis kurzu na míru Klientský přístup - servisní technici
Tento kurz je určen servisním technikům.
Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v servisní službě. Definuje vnitřní a vnější klienty. Poskytne případové studie pro rozvoj servisního komunikačního procesu a zákaznické vnímání přidané hodnoty. Provede trénink řešení případových studií pro kontakt se zákazníkem formou videotréninku modelových situací se zpětnou vazbou od lektora.
Výstup: Formulace zásad a pravidel klientského přístupu, formulace zásad obchodního jednání.
Cíl: konzultanti zvládnou základní techniky klientského přístupu
Cíl: servisní technici zvládnou základní techniky klientského přístupu
Rozsah kurzu: 1 den
Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v servisní službě. Definuje vnitřní a vnější klienty. Poskytne případové studie pro rozvoj servisního komunikačního procesu a zákaznické vnímání přidané hodnoty. Provede trénink řešení případových studií pro kontakt se zákazníkem formou videotréninku modelových situací se zpětnou vazbou od lektora.
Výstup: Formulace zásad a pravidel klientského přístupu, formulace zásad obchodního jednání.
Cíl: konzultanti zvládnou základní techniky klientského přístupu
Cíl: servisní technici zvládnou základní techniky klientského přístupu
Rozsah kurzu: 1 den