Klientský přístup - back-office

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    510411

Popis kurzu na míru Klientský přístup - back-office

Tento kurz je určen pracovníkům back-office.

Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v back-office. Definuje vnitřní a vnější klienty. Poskytne případové studie pro rozvoj klientského komunikačního procesu a zákaznické vnímání přidané hodnoty. Provede trénink řešení případových studií pro kontakt se zákazníkem formou videotréninku modelových situací se zpětnou vazbou od lektora.

Výstup: Formulace zásad a pravidel klientského přístupu.

Cíl: pracovníci back-office zvládnou základní techniky klientského přístupu

Rozsah kurzu: 1 den