Práce s vnitřním zákazníkem a vnitrofiremní komunikace
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:499167
Popis kurzu na míru Práce s vnitřním zákazníkem a vnitrofiremní komunikace
Orientace na zákazníka je nejdůležitější filosofií každé společnosti. Účastníci kurzu se naučí identifikovat vnitřního a vnějšího zákazníka, zjišťovat potřeby vnitřního zákazníka a pracovat s vnitřním zákazníkem. Studenti se seznámí se způsoby naplňování potřeb vnitřního zákazníka a vytvářet zpětnou vazbu.
Druhým neméně důležitým programem semináře jsou způsoby vnitrofiremní komunikace - práce s komunikačními styly, typy a řešení konfliktů, stres a časové plánování. Kurz je doplněn praktickými cvičeními.