Jak správně zvládnout výběr nových zaměstnanců
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:485398
Popis kurzu na míru Jak správně zvládnout výběr nových zaměstnanců
Pokud si chcete rozšířit přehled v oblasti vyhledávání a výběru nových zaměstnanců, nabízíme Vám seminář "Jak správně zvládnout výběr nových zaměstnanců". Podíváme se společně na všechny etapy tohoto procesu. Budeme analyzovat potenciální slabá místa a najít vhodné nástroje k předcházení problémů. Pro tento kurz jsme zvolili interaktivní formou. Modelové situace si můžete sami vyzkoušet, zaměříme se na řešení konkrétních problémů z Vaší praxe a rádi zodpovíme Vaše otázky.
Cílová skupina: Personalisti středních a menších firem
Rozsah:
1 den 9 - 17:30
2 dny 9 - 17:30, 9 - 17:30
Počet účastníků: maximálně 8
Obsah semináře:
* Vyhledávání a výběr zaměstnanců jako vnitrofiremní proces
* Personální marketing a důležitá pravidla pro výběr nových zaměstnanců
* Než začneme s výběrem
o Popis pracovního místa
o Definování požadavků a očekávání
o Naplánování celého procesu
* Vyhledávání vhodných uchazečů
o Jak napsat inzerát
o Kde inzerovat a jak
o Jak inzerci vyhodnocovat
* Výběr vhodného uchazeče
o Dostupné metody, jejich výhody a nevýhody
o Jak správně vést výběrový rozhovor
o Problémová místa výběrového rozhovoru
o Kontrola referencí
o Pravidla komunikace s uchazeči
* Jak správně udělat nabídku pracovního místa zvolenému kandidátovi
* Další nezbytné kroky pro úspěšný nábor
Přínos pro Vás:
Kromě informací o personálním managementu si odnesete nové zkušenosti a zároveň zjistíte, s jakými situacemi se setkávají Vaši kolegové na manažerských pozicích v jiných společnostech a jaká řešení si vybírají. Z kurzu byste si měli odnést pocit příjemně stráveného aktivního dne a chuť řešit nové situace.
Účastníci kurzu obdrží po závěrečné individuální konzultaci výstupní certifikát o absolvování semináře.
Cena kurzu bez DPH:
1 den 20 000Kč - 25 000Kč pro celou skupinu (8 hodin)
2 dny 35 000Kč - 40 000Kč pro celou skupinu (2x8 hodin)
Cílová skupina: Personalisti středních a menších firem
Rozsah:
1 den 9 - 17:30
2 dny 9 - 17:30, 9 - 17:30
Počet účastníků: maximálně 8
Obsah semináře:
* Vyhledávání a výběr zaměstnanců jako vnitrofiremní proces
* Personální marketing a důležitá pravidla pro výběr nových zaměstnanců
* Než začneme s výběrem
o Popis pracovního místa
o Definování požadavků a očekávání
o Naplánování celého procesu
* Vyhledávání vhodných uchazečů
o Jak napsat inzerát
o Kde inzerovat a jak
o Jak inzerci vyhodnocovat
* Výběr vhodného uchazeče
o Dostupné metody, jejich výhody a nevýhody
o Jak správně vést výběrový rozhovor
o Problémová místa výběrového rozhovoru
o Kontrola referencí
o Pravidla komunikace s uchazeči
* Jak správně udělat nabídku pracovního místa zvolenému kandidátovi
* Další nezbytné kroky pro úspěšný nábor
Přínos pro Vás:
Kromě informací o personálním managementu si odnesete nové zkušenosti a zároveň zjistíte, s jakými situacemi se setkávají Vaši kolegové na manažerských pozicích v jiných společnostech a jaká řešení si vybírají. Z kurzu byste si měli odnést pocit příjemně stráveného aktivního dne a chuť řešit nové situace.
Účastníci kurzu obdrží po závěrečné individuální konzultaci výstupní certifikát o absolvování semináře.
Cena kurzu bez DPH:
1 den 20 000Kč - 25 000Kč pro celou skupinu (8 hodin)
2 dny 35 000Kč - 40 000Kč pro celou skupinu (2x8 hodin)