Služby a servis po telefonu - trénink

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    48228

Popis kurzu na míru Služby a servis po telefonu - trénink

Pasivní telemarketing. Strategie telefonování. Techniky dotazování. Aktivní naslouchání. Bariéry při telefonické komunikaci a jejich zvládání. Kdo je zákazník a jak mu porozumět. Jak překonat zákazníkovo očekávání. Jak si udržet zákazníky. Jak vyřešit zákazníkův problém a stížnosti po telefonu.

Cílová skupina: Teleprodejci, asistenti(ky), operátoři, front office, client service, poradci, obchodní zástupci.

Časové rozložení 8h.