PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE A MYSTERY CALLING pro manažery a obchodníky
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:603422003
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:PhDr. Alena Horáková
- ID akce:480672
Popis kurzu na míru PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE A MYSTERY CALLING pro manažery a obchodníky
Úvod
Kurz profesionální telefonické komunikace včetně Mystery Callingu je zaměřen na nácvik konkrétních situací při komunikaci po telefonu v obchodním styku.
Určeno
zejména obchodním zástupcům a dalším klientským pracovníkům, pro které je telefonická komunikace důležitým pracovním nástrojem (např. k získávání nových potenciálních klientů, sjednávání schůzek, získávání informací pro obchodní případy, k efektivní komunikaci s obchodními partnery)
Cíl
- vstupní analýzou (MysteryCallingem a dalšími metodami) získat zpětnou vazbu o úrovni telefonické komunikace a o silných a slabých stránkách telefonujícího při vedení telefonických hovorů
- naučit se standardům telefonické komunikace
- vylepšit dovednosti efektivně a úspěšně komunikovat po telefonu
- profesionálně zvládat příchozí i odchozí telefonáty a získat klienta
Obsah
ÚVOD
- Představení, seznámení s cíli a programem kurzu
- Očekávání účastníků od kurzu
- V jakých situacích a s kým komunikujete po telefonu? (diskuse)
ZÁSADY A PRAVIDLA TELEFONICKÉ KOMUNIKACE
- Specifika telefonické komunikace (srovnání s osobní a písemnou komunikací)
- Pyramida telefonické komunikace: kroky vedoucí k úspěchu
- Akustická vizitka – hlas a jeho působení
PŘÍCHOZÍ VOLÁNÍ A ODCHOZÍ HOVORY
- Standardy telefonické komunikace (pozdrav, představení, nabídka pomoci)
- Příprava a scénář odchozího hovoru (jak se připravit a čím začít), cíl hovoru a způsob jeho dosažení
- Jak si dohodnout po telefonu schůzku s klientem nebo vzbudit zájem o produkt, řešení aj. (zásady telemarketingu)
NÁCVIK VEDENÍ HOVORU, ZÁZNAM A DOPORUČENÍ PRO ZLEPŠENÍ
- Čeho se vyvarovat při telefonování? Nejčastější chyby
- Jak poznat a reagovat na obavu, nechuť či agresi po telefonu
- Užitečné obraty a tipy pro mluvený projev po telefonu
ZÁVĚR KURZU
- Zpracování akčního plánu: Co mě zaujalo a co budu uplatňovat v praxi; Anketa účastníků
Počet osob
doporučujeme 5 – 10 účastníků max.
AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ - 3 modulový trénink 1.10. - 26.10. - 1.11.2018
Metody
MysteryCalling nebo elektronická analýza dosavadních zkušeností účastníků v oblasti vedení telefonických hovorů (odchozí i příchozí hovory)
Praktická cvičení dle zjištěné úrovně komunikačních dovedností a potřeb účastníků
Skupinový interaktivní trénink a následný praktický workshop (follow-up)
Hodnocení programu účastníky a doporučení lektora k dalšímu rozvoji účastníků v oblasti soft skills
Před realizací skupinového tréninku analýza stávající úrovně komunikačních dovedností účastníků při telefonování formou Mystery Callingu. Jedná se o efektivní metodu, jak pomocí simulace reálného hovoru se zákazníkem zjistit aktuální schopnosti účastníků (silné a slabé stránky) při vedení telefonického rozhovoru.
Je také možné provést náslech hovorů budoucích účastníků (vždy po dohodě). Účastníci jsou předem informováni o průběhu a důvodech monitorování hovorů k jejich použití (analýza vzdělávacích potřeb).
Součástí kurzu jsou praktická cvičení, nácvik vedení hovoru s použitím záznamu (zvukového či video) - jeho rozbor a doporučení pro další rozvoj.
Lektor
Mgr. Marcela Janíčková – lektorka a trenérka komunikačních dovedností s praxí supervizora v Call centru.
Rozsah
1 den MysteryCalling + 2 dny tréninku (provedení MC individuálně pro každého posluchače)
Místo konání
dle přání klienta kdekoliv v ČR, v prostorách firmy, ev. v sídle školitele Školící centrum agentury AHA, Štětkova 18, Praha 4, metro C – Vyšehrad, bezbariérový přístup