PUBLIC RELATIONS A KRIZOVÁ KOMUNIKACE - nástroje PR, komunikace s médii a krizová komunikace
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru Marketingové kurzy Ostatní kurzy -
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:603422003
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:PhDr. Alena Horáková
- ID akce:468107
Popis kurzu na míru PUBLIC RELATIONS A KRIZOVÁ KOMUNIKACE - nástroje PR, komunikace s médii a krizová komunikace
Cíl
Kurz je určen pracovníkům odd. pro styk s veřejností, marketingovým specialistům, tiskovým mluvčím, majitelům a ředitelům firem, kteří chtějí efektivně podporovat komunikaci své společnosti s veřejností a vlastními zaměstnanci, kteří potřebují zvládat krizovou komunikaci, umět vystupovat v médiích, informovat novináře a zlepšit pozitivní vnímání firmy nebo společnosti, případně zvýšit publicitu ve vztazích s veřejností.
Obsah
- Vztahy s veřejností - Public Relations
- Smysl a cíle PR
- PR agentura versus firemní PR manažer
- Vztahy s médii - Media Relations
- Publicita
- Monitoring tisku
- Vyhodnocování PR aktivit
- Krizová komunikace - co je krize, jak ji identifikovat, postup při krizové komunikaci, chyby při krizové komunikaci
- Proč a jak sdělit něco nepříjemného
- Potřeba uvolnit správné informace ve správný čas
- Základní principy komunikace s médii - kontakt a komunikace s novináři, pravidla pro psaní tiskové zprávy, desatero komunikace s novináři
- Jak přesvědčit novináře (redaktora) - příprava a průběh rozhovoru, vaše práva, autorizace
Metody a forma výuky
2 denní trénink vedoucí k pochopení úlohy PR a ke zvládání krizové komunikace uvnitř i vně firmy, výklad, komentovaná diskuse, nácvik model. situací, hraní rolí, videotrénink.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.