Budování loajality
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:467879
Popis kurzu na míru Budování loajality
Kurz je určen pro liniový, střední a TOP management
Efekty:
*pochopit důležitost firemní kultury pro úspěch celé společnosti
*rozumět pojmu loajalita a znát její cenu v podnikové kultuře
*vědět, jak mohu vzbuzovat loajalitu u svých spolupracovníků
*umět pracovat s nástroji podporující rozvoj firemní kultury
*motivovat k aktivní účasti na pozitivních změnách ve firemní kultuře a k budování pocitu sounáležitosti
Obsah:
*Firemní strategie a firemní kultura - styl řízení společnosti, orientace společnosti, zásady komunikace a spolupráce
*Firemní ideje - poslání a vize společnosti, cesty k naplnění strategie, využití firemní kultury
*Firemní hodnoty - charakter hodnot, poznatelnost hodnot
*Loajalita - charakteristika, struktura a poznatelnost loajality
*Možnost formování loajality - role zaměstnanců, role managementu, firemní nástroje formování loajality
*Interní komunikace - cíle komunikace, nástroje, očekávané efekty
*Dosažení změny - ztotožnění s cíli a strategií společnosti, dosažení žádoucího chování, precizní formulace role manažera a zaměstnanců
Efekty:
*pochopit důležitost firemní kultury pro úspěch celé společnosti
*rozumět pojmu loajalita a znát její cenu v podnikové kultuře
*vědět, jak mohu vzbuzovat loajalitu u svých spolupracovníků
*umět pracovat s nástroji podporující rozvoj firemní kultury
*motivovat k aktivní účasti na pozitivních změnách ve firemní kultuře a k budování pocitu sounáležitosti
Obsah:
*Firemní strategie a firemní kultura - styl řízení společnosti, orientace společnosti, zásady komunikace a spolupráce
*Firemní ideje - poslání a vize společnosti, cesty k naplnění strategie, využití firemní kultury
*Firemní hodnoty - charakter hodnot, poznatelnost hodnot
*Loajalita - charakteristika, struktura a poznatelnost loajality
*Možnost formování loajality - role zaměstnanců, role managementu, firemní nástroje formování loajality
*Interní komunikace - cíle komunikace, nástroje, očekávané efekty
*Dosažení změny - ztotožnění s cíli a strategií společnosti, dosažení žádoucího chování, precizní formulace role manažera a zaměstnanců