Vyřizování stížností a reklamací zákazníků
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:46339
Popis kurzu na míru Vyřizování stížností a reklamací zákazníků
Určeno:
Pracovníkům reklamačních oddělení zákaznických center, prodejcům a obchodním zástupcům. Pracovníkům státní správy a samosprávy. Limitovaný počet účastníků.
Cíle semináře:
Naučíte se zvládat vyřizování stížností a reklamací.
Obsah:
Význam zákazníkových stížností
Reakce nespokojených zákazníků
Verbální a neverbální stížnost
Snižování napětí - zvládání emocí
Dovednost formulovat stížnost jako řešitelný problém
Pravidla postupu efektivního vyřizování stížností
Nácvik jednání
Metody:
Výklad, moderovaná diskuze, nácviky komunikačních dovedností a řešení modelových situací, videozáznamy a následný rozbor dosažených výsledků.
Rozsah semináře: 1 den
Popis:
V konkurenčním prostředí firmy věnují nemálo energie i finančních prostředků vytváření pozitivního image a okruhu stálých zákazníků. Stálí zákazníci a klienti jsou základním zdrojem stability firem a organizací.
(Pracovníci stabilních, perspektivních firem mají větší pocit sebedůvěry a životní jistoty, než pracovníci firem s nejistou budoucností. Mají silnější pocit sounáležitosti se svou firmou a jsou více motivování k práci pro firmu, jsou tvořivější. Stabilita ovlivňuje je i úroveň kooperace ve firmě, kvalitu práce i produktivitu.)
Přirozeným zdrojem stálých zákazníků jsou sice zákazníci spokojení, ale šíři okruhu stálých zákazníků a pověst firmy významněji ovlivňují zákazníci nespokojení. Ti o své nespokojenosti informují široký okruh známých a kolegů. Nejčastějším a současně nejintenzivnějším popudem k jejich nespokojenosti je způsob, jakým byla vyřízena jejich stížnost či reklamace. O konečných pocitech zákazníka v těchto případech nerozhoduje ani tak nákladnost řešení, ale daleko více způsob, jakým s ním bylo při vyřizování jeho stížnosti zacházeno.
Pracovníkům reklamačních oddělení zákaznických center, prodejcům a obchodním zástupcům. Pracovníkům státní správy a samosprávy. Limitovaný počet účastníků.
Cíle semináře:
Naučíte se zvládat vyřizování stížností a reklamací.
Obsah:
Význam zákazníkových stížností
Reakce nespokojených zákazníků
Verbální a neverbální stížnost
Snižování napětí - zvládání emocí
Dovednost formulovat stížnost jako řešitelný problém
Pravidla postupu efektivního vyřizování stížností
Nácvik jednání
Metody:
Výklad, moderovaná diskuze, nácviky komunikačních dovedností a řešení modelových situací, videozáznamy a následný rozbor dosažených výsledků.
Rozsah semináře: 1 den
Popis:
V konkurenčním prostředí firmy věnují nemálo energie i finančních prostředků vytváření pozitivního image a okruhu stálých zákazníků. Stálí zákazníci a klienti jsou základním zdrojem stability firem a organizací.
(Pracovníci stabilních, perspektivních firem mají větší pocit sebedůvěry a životní jistoty, než pracovníci firem s nejistou budoucností. Mají silnější pocit sounáležitosti se svou firmou a jsou více motivování k práci pro firmu, jsou tvořivější. Stabilita ovlivňuje je i úroveň kooperace ve firmě, kvalitu práce i produktivitu.)
Přirozeným zdrojem stálých zákazníků jsou sice zákazníci spokojení, ale šíři okruhu stálých zákazníků a pověst firmy významněji ovlivňují zákazníci nespokojení. Ti o své nespokojenosti informují široký okruh známých a kolegů. Nejčastějším a současně nejintenzivnějším popudem k jejich nespokojenosti je způsob, jakým byla vyřízena jejich stížnost či reklamace. O konečných pocitech zákazníka v těchto případech nerozhoduje ani tak nákladnost řešení, ale daleko více způsob, jakým s ním bylo při vyřizování jeho stížnosti zacházeno.