Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:46325
Popis kurzu na míru Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
Určeno:
Obchodním zástupcům a prodejcům, pracovníkům obchodních oddělení.
Limitovaný počet účastníků.
Cíle semináře:
Zlepšíte se v dovednostech prodávat v konkurenčním prostředí.
Obsah:
Formy prodeje
Prodejní psychologie
Komunikace se zákazníkem
Proces prodeje a jeho příprava
Získávání informací o zákazníkovi
Vzbuzování zájmu zákazníka o produkt a jeho prezentace
Zvládání zákazníkových námitek
Umění argumentace při jednání o ceně
Uzavření prodeje a prodejní aktivity
Projednávání reklamací a stížností
Metody:
Nácvik dílčích prodejních dovedností a vedení jednání se zákazníkem, individuální rozbor hraní rolí v modelových situacích. Videonahrávky. Výklad a moderovaná diskuze.
Rozsah semináře: 2 dny
Popis:
Současná míra produkce výrobků ve všech komoditách a charakter konkurenčních tlaků způsobují, že nejen firmy, ale i jejich prodejci řeší stále častěji problém: "Jak a čím získat potenciálního zákazníka pro nákup našeho produktu, když stejný produkt nabízí řada konkurenčních firem a některé z nich i levněji?".
Do centra pozornosti se dostávají potřeby zákazníků, možnosti motivace zákazníků k nákupům a vztahy mezi zákazníky a prodávajícími.
Získávání nových zákazníků je nákladné a natolik náročné, že si firmy vytvářejí a udržují okruh stálých zákazníků.
Pro ně je aktuální i problém "Co můžeme udělat pro to, aby se dostatečný okruh našich zákazníků vracel k naší značce, firmě, obchodu, k našemu prodejci?"
Obchodním zástupcům a prodejcům, pracovníkům obchodních oddělení.
Limitovaný počet účastníků.
Cíle semináře:
Zlepšíte se v dovednostech prodávat v konkurenčním prostředí.
Obsah:
Formy prodeje
Prodejní psychologie
Komunikace se zákazníkem
Proces prodeje a jeho příprava
Získávání informací o zákazníkovi
Vzbuzování zájmu zákazníka o produkt a jeho prezentace
Zvládání zákazníkových námitek
Umění argumentace při jednání o ceně
Uzavření prodeje a prodejní aktivity
Projednávání reklamací a stížností
Metody:
Nácvik dílčích prodejních dovedností a vedení jednání se zákazníkem, individuální rozbor hraní rolí v modelových situacích. Videonahrávky. Výklad a moderovaná diskuze.
Rozsah semináře: 2 dny
Popis:
Současná míra produkce výrobků ve všech komoditách a charakter konkurenčních tlaků způsobují, že nejen firmy, ale i jejich prodejci řeší stále častěji problém: "Jak a čím získat potenciálního zákazníka pro nákup našeho produktu, když stejný produkt nabízí řada konkurenčních firem a některé z nich i levněji?".
Do centra pozornosti se dostávají potřeby zákazníků, možnosti motivace zákazníků k nákupům a vztahy mezi zákazníky a prodávajícími.
Získávání nových zákazníků je nákladné a natolik náročné, že si firmy vytvářejí a udržují okruh stálých zákazníků.
Pro ně je aktuální i problém "Co můžeme udělat pro to, aby se dostatečný okruh našich zákazníků vracel k naší značce, firmě, obchodu, k našemu prodejci?"