Řešení problémů
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:451421
Popis kurzu na míru Řešení problémů
Určeno pro:
TOP management, střední a nižší management
Cíl:
* Získání podnětných informací o principech a dovednostech zvládání konfliktů a problémů
* Osvojení si dovedností prevence konfliktů, vedení pohovorů, řízení konfliktů, přípravy na řešení konfliktů, volby optimálního řešení, analýzy konfliktů a převodu na řešení problému
* Osvojení si základních dovedností role facilitátora a mediátora při řešení konfliktů na pracovišti
* Prohloubení si dovedností při uplatňování různých řešení zvládání konfliktů
Obsah:
* Význam konfliktu pro zúčastněné, pracovníka, tým a firmu
* Rizika a přínosy konfliktu
* Přirozené cesty řešení konfliktu
* Profesionální cesty řešení konfliktuu
* Prevence konfliktu
* Převod konfliktu na řešení problémů
* Řešení problému a jeho fáze
* Role facilitátora při řešení konfliktní situace (já - podřízený - podřízený)
* Přesvědčování, projednávání a vyjednávání při řešení konfliktů a problémů
* ...............
TOP management, střední a nižší management
Cíl:
* Získání podnětných informací o principech a dovednostech zvládání konfliktů a problémů
* Osvojení si dovedností prevence konfliktů, vedení pohovorů, řízení konfliktů, přípravy na řešení konfliktů, volby optimálního řešení, analýzy konfliktů a převodu na řešení problému
* Osvojení si základních dovedností role facilitátora a mediátora při řešení konfliktů na pracovišti
* Prohloubení si dovedností při uplatňování různých řešení zvládání konfliktů
Obsah:
* Význam konfliktu pro zúčastněné, pracovníka, tým a firmu
* Rizika a přínosy konfliktu
* Přirozené cesty řešení konfliktu
* Profesionální cesty řešení konfliktuu
* Prevence konfliktu
* Převod konfliktu na řešení problémů
* Řešení problému a jeho fáze
* Role facilitátora při řešení konfliktní situace (já - podřízený - podřízený)
* Přesvědčování, projednávání a vyjednávání při řešení konfliktů a problémů
* ...............