Péče o zákazníky - řešení problémů, konfliktů a stížností

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    451402

Popis kurzu na míru Péče o zákazníky - řešení problémů, konfliktů a stížností

Určeno pro:
obchodníci

Cíl:
* Zjišťovat potřeby a očekávání zákazníka a volit vhodnou formu reakce na ně
* Seznámit se s základními pravidly prozákaznické etikety
* Naučit se a trénovat techniky zvládání komunikačně obtížných situací

Obsah:
* Techniky a principy komunikace se zákazníkem
* Struktura rozhovoru s klientem - fáze rozhovoru a jejich význam
* Zjišťování informací (potřeb, očekávání) a práce se získanými informacemi v dalším průběhu rozhovoru
* Soulad osobních a firemních hodnot a jejich prezentace v průběhu jednání se zákazníky
* Společenská a prodejní pravidla a jejich uplatňování při jednáních se zákazníky
* Techniky zvládání komunikačně obtížných nebo nestandardních situací při jednáních se zákazníky