Jednání s obtížným zákazníkem
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:451383
Popis kurzu na míru Jednání s obtížným zákazníkem
Určeno pro:
obchodníky
Cíl:
* Získat informace, podněty a zkušenosti v přístupu k obtížným typům zákazníka
* Osvojit si dovednosti zvládání různých manipulativních metod a faktů
* Osvojit si dovednosti zvládání různých nepřátelských a nátlakových metod
Obsah:
* Sebepoznání - osobní postoje, chování, předpoklady
* Emoce a stres
* Psychohygiena a zvládání stresu
* Typologie zákazníka
* Jednání s různými typy obtížných zákazníků
* Příprava na obtížné jednání
* Zvládání stížností a reklamací
* Zvládání konfliktních a stresových situací
obchodníky
Cíl:
* Získat informace, podněty a zkušenosti v přístupu k obtížným typům zákazníka
* Osvojit si dovednosti zvládání různých manipulativních metod a faktů
* Osvojit si dovednosti zvládání různých nepřátelských a nátlakových metod
Obsah:
* Sebepoznání - osobní postoje, chování, předpoklady
* Emoce a stres
* Psychohygiena a zvládání stresu
* Typologie zákazníka
* Jednání s různými typy obtížných zákazníků
* Příprava na obtížné jednání
* Zvládání stížností a reklamací
* Zvládání konfliktních a stresových situací