Jednání s obtížným zákazníkem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru Manažerské kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    451383

Popis kurzu na míru Jednání s obtížným zákazníkem

Určeno pro:
obchodníky

Cíl:
* Získat informace, podněty a zkušenosti v přístupu k obtížným typům zákazníka
* Osvojit si dovednosti zvládání různých manipulativních metod a faktů
* Osvojit si dovednosti zvládání různých nepřátelských a nátlakových metod

Obsah:
* Sebepoznání - osobní postoje, chování, předpoklady
* Emoce a stres
* Psychohygiena a zvládání stresu
* Typologie zákazníka
* Jednání s různými typy obtížných zákazníků
* Příprava na obtížné jednání
* Zvládání stížností a reklamací
* Zvládání konfliktních a stresových situací