Mediatrénink
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:448835
Popis kurzu na míru Mediatrénink
Různé typy médií nás v dnešní době atakují doslova na každém kroku. Není divu, že se novinářské otázky u řady lidí i firem setkávají s obavami. Jak na ně reagovat? Které informace sdělit, a kterým se raději vyhnout? Jak s médii vycházet k oboustranné spokojenosti? Klíč k těmto situacím poskytuje mediální trénink. Je určen především pro vrcholové manažery, ředitele a pracovníky marketingových oddělení či tiskových odborů malých a středních firem. Jeho cílem je pomocí teorie a praktických ukázek seznámit účastníky s hlavními principy úspěšné komunikace s médii, která umožňuje dosahovat pozitivní publicity a systematicky budovat dobré jméno firmy.
Mediální trénink lze realizovat maximálně pro 4 - 5 lidí ve skupině. Program se skládá ze dvou vzájemně navazujících částí – teoretické a praktické.
Teoretická část: média, základy jednání s novináři
- Co novináři potřebují, jak myslí a pracují
- Základní body komunikace s novináři, rady a tipy pro jednání s nimiObsahová i formální příprava na rozhovo
- Neverbální komunikace, řešení obtížných situací
Praktická část před kamerou; nácvik situací
- Příprava na komunikaci s novináři (diktafon, mikrofon, telefon)
- Jak předat novináři relevantní sdělení ve vyhovující formě
- Příprava na medializaci vlastní osobnosti, firmy
- Nácvik komunikace s novináři na konfrontační téma
- Shrnutí a hodnocení, dotazy, diskuse