Cyklus rozvoje manažerských kompetencí (4 x 2denní trénink)
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:439467
Popis kurzu na míru Cyklus rozvoje manažerských kompetencí (4 x 2denní trénink)
Určeno pro: všechny manažery bez ohledu zaměření a délky působení v manažerské pozici
Globální cíle:
- Zvládat potřebné manažerské techniky (metody Leadershipu, rozhodování, určování priorit, sebeřízení a sebeorganizace, osobnostní přesvědčivost a budování osobního vůdcovství)
- Dokázat řídit a zavádět změny – change management, získávat pro ně své spolupracovníky, dokázat získávat podporu svým rozhodnutím (osobní přesvědčivost a argumentační jistota, „ustát“ konfrontační a kritické situace)
- Efektivně vést a řídit jednotlivce s ohledem na jejich kvalifikaci, zkušenost a využitelnost při konkrétní činnosti, projektu (personální práce s podřízenými, tvorba a podpora profesních týmů)
- Podporovat týmovou spolupráci s cílem vytvářet vyšší užitnou (přidanou) hodnotu pro zákazníky a zvýšení úrovně informovanosti spolupracovníků. Zvládnutí technik a modelů týmového řešení problémů a vyjednávání.
- Aktivně vytvářet příležitosti pro další profesionální růst, zvyšování odborné kvalifikace „manažerských“ a komunikačních dovedností
1. trénink: Efektivní manažer
Trénink je zaměřen na sebeanalýzu naplňování role manažera a své úlohy v hierarchii firmy. Hlavním cílem je umožnit „rozpoznat“ manažerům jejich odpovědnosti a klíčové „výsledky“, za které jsou hodnoceni, ty mohou „brzdit nebo urychlovat“ jejich další kariérový postup. Efektivní manažer je ten, který dokáže pracovat s realitou, dosahovat výsledků prostřednictvím svých lidí a vytvářet si perspektivu do budoucna.
2. trénink: manažer a výsledky jeho lidí
Trénink je určen všem manažerům, kteří chtějí (potřebují) zlepšit „kulturu“ svého oddělení a efektivněji využívat potenciálu svých lidí. Tím na jedné straně umožnit „svým lidem“ potřebnou profesní seberealizaci a pro sebe získat potřebný čas a prostor pro vykonávání úkolů, které skutečně vyžadují manažerovu pozornost a přítomnost. Hlavním cílem tréninku je pracovat s postoji manažera, které mu umožní přímou komunikaci a čitelné/silné vedení svých lidí.
3. trénink: Role manažera v týmu
Trénink je zaměřen na uvědomění si skutečného rozdílu mezi „týmem“ a „kolektivem“. Hlavním cílem je rozeznat a umět využít přirozených vazeb, které v týmu fungují a eliminovat postupy a vztahy, které nepodporují dosahování výsledků. Trénink se zaměřuje na dovednost nalézt a vymezit svou roli v týmu oproti rolím ostatních členů. Natrénovat poskytování přímé zpětné vazby formou hodnotících rozhovorů a využít porady jako jednu z forem vedení týmu.
4. trénink: Rozvoj osobnosti manažera
Trénink se zaměřuje na vyhledání vlastních zdrojů a příležitostí do budoucna. Na dovednost asertivního vyjednávání a zvládání postupu efektivní žádosti. Cílem je, naučit se konstruktivně přistupovat k problémům a umět s nimi pracovat. Nalézt optimální způsob práce na sobě samém tak, aby manažer mohl „zvyšovat svou cenu“ do budoucna. Co mi „stačí“ dnes, nemusí mi „stačit“ zítra.