Scrum⁴ Marketing & Sales
-
Kurz na míru
- Dodavatel:
Kontakty
- Tel.:+420222553101
- E-mail:
- Web:
- Kontaktní osoba:Markéta Pechová
- ID akce:4370039
Lektor
- Popis
Popis kurzu na míru Scrum⁴ Marketing & Sales
Základní info
Scrum⁴ Sales je exklusivně navržený kurz pro potřeby Business & Marketing oddělení. Agilní transformace v organizaci má své specifické potřeby a očekávání, které ve standardních kurzech, jako je Scrum Master / Product Owner nejsou pokryté. Ukážeme vám osvědčené best practices, které vám pomohou podpořit a následovat vaši společnost po cestě agilní transformací.
Komu je určen Scrum⁴ Sales
Všem, kteří chtějí porozumět agilnímu prodeji a rámci Scrum. Kurz pokrývá také běžné výzvy spojené s aplikací rámce pro sales tým.
Mezi absolventy patří:
- Sales Managers
- Sales Business Developers
- Sales Key Account Managers
Benefity kurzu Scrum Marketing & Sales
Vysoce interaktivní program předává unikátní zkušenosti v oblasti agilního řízení a Scrumu specificky zaměřeném na potřeby a výzvy Marketingových i obchodních ředitelů / manažerů.
Skrze praktické příklady a simulace, které reflektují reálné situace, získáte cenné znalosti a dovednosti, které pomohou efektivněji zvládat jakékoli projekty, ale k tomu i řešit typickou problematiku Marketingu a Obchodu v souladu s potřebami teamů, které podporujete.
Co vás kurz naučí
- Agilní přístup k řešení typických obchodních situací
- Zakotvit základní principy Scrum v oblasti prodeje a marketingu
- Jak si zajistit během mítinků požadované výstupy a tím zvýšit úspěšnost projektů
- Řídit rizika, eliminovat nejčastější bariéry, které snižují benefity agility (case study)
Přínosy Scrum⁴ Sales v organizaci
Absolventi si na kurzu nejvíce cení toho, že je vysoce interaktivní a kolaborativní. Odnesete si cenné odpovědi na otázku: jak může Scrum pomoci v obchodu, marketingu a jejich projektech?
Díky agilitě vám pomůžeme dostat se blíž k Vašemu externímu zákazníkovi a tím i jeho spokojenosti. Spokojený zákazník se vrací, doporučuje váš produkt nebo mu zůstává věrný. A o to v obchodu a marketingu jde v první řadě, jenom tak můžeme generovat zisk a růst na trhu, že? Ale pozor, i agilita má konkrétně pro obchod a marketing svá specifická rizika, která je třeba řídit, abychom uspěli.